صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۲۴
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۲ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 12
کد خبر: ۲۲۲۹۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

ابلاغ معلم خاطی در لرستان لغو شد / مصدومیت دانش آموز کوهدشتی

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص حادثه منجر به مصدومیت یک دانش آموز کوهدشتی گفت: اقدامات اداری لازم همچون جابجایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی مقصر از پست با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا عزتی اظهار کرد: حدود چهار هفته پیش، یکی از دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه متوسطه اول طالقانی کوهدشت، توسط یکی از همکاران کادر اجرایی شاغل در آموزشگاه فوق به دنبال «ارتکاب عمل ناشایست و غیرقابل ذکر» توسط این دانش‌آموز در انظار سایر دانش آموزان و عصبانیت آنی همکار فرهنگی، هل داده و ضربه‌ای به او وارد می‌شود.

وی افزود: این دانش آموز ۱۳ ساله در کلاس بر زمین می‌افتد که به همین دلیل دچار جراحت داخلی می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این اتفاق تاسف‌بار، دانش آموز فوق توسط همکاران شاغل در آموزشگاه به همراه اولیای دانش آموز به بیمارستان امام (ره) کوهدشت اعزام می‌شود و تحت مداوا قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: این دانش آموز در طول مدت درمان، بستری در بیمارستان و همچنین پس از آن نیز به طور مداوم و منظم توسط مدیریت و معاونان آموزش و پرورش کوهدشت و همچنین عوامل اجرایی و آموزشی آموزشگاه از جمله خانواده فرهنگی ضارب مورد عیادت، رسیدگی و سرکشی قرار گرفته است.

عزتی تصریح کرد: اقدامات اداری لازم همچون جابجایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی از پست و آموزشگاه محل حادثه با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی دانش آموز به طور نسبی مساعد است عنوان کرد: در طول این مدت با توجه به جو عشیره‌ای منطقه و برای جلوگیری از تنش، چند نفر از ریش سفیدان برای وساطت، اخذ رضایت و جبران خسارت به حضور خانواده دانش آموز رسیده اند، اما خانواده همچنان خواستار پیگیری از طریق محاکم قضایی هستند.

در حال حاضر ۳۵۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می‌کنند. / ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهلول دانا
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اصلأ کادر آموزشی و کادر اجرایی مدرسه با پارتی بازی سر کار رفتن،،،من خودم توی شهرستان دلفان توی مدرسه ابتدایی پسرانه کلاس اولی پسرم همچنین مشکلی رو داشتم معاون اجرایی مدرسه پسر بنده رو به اخراج تهدید کرده چون از حق و حقوق پسرم دفاع کردم و به خودم گفت باید بچه ات رو اخراج کنم، من و پسرم رو ضایع و تحقیر کرد و جلوی تموم دانش آموزان و تموم کادر اینجوری منو پسرم رو تحقیر کرد، و به من می‌گفت بیا بریم بیرون دعوا کنیم مثل یه چاله میدانی در صورتی که حداقل ده سال از من کوچکتر بود ،در صورتی که یه دهه هفتادی بی تجربه معاون اجرایی مدرسه پسرم شده که بی تجربه گی باعث اینجور مشکلات میشه واقعا چه کسی این اشخاص رو انتخاب می‌کنه که بیان اینجور جاها مشغول به کار بشن ،لطفا پیگیری کنید بینم کی باید جوابگو اینجور حرکات باشه
پاسخ ها
محمد
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
بچه ی خودتو با این دانش آموز منحرف جنسی مقایسه میکنی؟
این معلم بنده خدا چندین بار به خاطر اینکه این دانش آموز بی تربیت اندام معلم رو لمس میکرد بهش تذکر داده و گفته که معلم مثل پدر و مادر میمونه ولی دانش آموز باز هم تکرار کرده کار زشتشو و در نهایت معلم فقط هلش داذده و خورده به میز