صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۳:۴۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 17
کد خبر: ۲۲۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
فصل دوم عصر جدید

زمان پخش برنامه عصر جدید 2

به گفته مدیر شبکه سوم سیما برنامه عصر جدید 2 به زودی از این شبکه مجددا به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش راهبرد معاصر، زمان پخش برنامه عصر جدید 2 توسط فروغی، مدیر شبکه سه مشخص شد و این برنامه پرمخاطب از زمستان امسال به روی انتن خواهد رفت.

 

زمان پخش عصر جدید 2

فروغی گفته است شبکه سه در حال تدارک مقدمات برگزاری و پخش عصر جدید 2 احسان علیخانی است تا این روند استعدادیابی تلویزینی ادامه یابد و مخاطبان زیادی نسبت به ادامه ساخت این برنامه درخواست داده اند.

 

فصل اول عصر جدید که در مرداد ماه با معرفی فاطمه عبادی پور به عنوان قهرمان و برنده فینال به پایان رسید توانست جای خود را در بین مخاطبان باز کند و طبق آمارهای ارائه شده پربازدیدترین برنامه تلویزیونی لقب گرفت. برنامه ای که در ابتدا شاید برخی به آن خوشبین نبودند و پیش بینی می کردند نه توان جذب مخاطب بالایی خواهد داشت و نه اجازه پخش به آن خواهند داد. این عده معتقد بودند این برنامه یه کپی غربی از شبکه های خارجی است و نباید از صدا و سیما پخش شود.

 

با این وجود احسان علیخانی ضمن اشاره به موارد متعدد مشابه این برنامه در کشورهای مختلف در نشست خبری خود عنوان کرد اکثر کشورهای جهان برنامه تلویزیونی استعدادیابی می سازند و این ایرادی نیست که ما هم بسازیم. اما در برنامه عصر جدید تلاش شده که ملاحضات فرهنگی و ایرانی و اسلامی و خط قرمزهای صدا و سیما لحاظ شود. به همین دلیل بود که وقتی یک بازیگر به دلیل جای خالی رقص بانوان در برنامه عصر جدید به آن انتقاد کرد احسان علیخانی با تندی پاسخ او را داد و پرسید شما کجای سینمای ایران رقصیدی که این انتظار را از یک برنامه استعداد یابی تلویزونی داری؟

 

 

فصل دوم عصر جدید

فصل دوم عصر جدید با همه نقدها و حمایت ها در مرحله ثبت نام و کارشناسی است. داوطلبانی که قصد شرکت در برنامه عصر جدید علیخانی را دارند لازم است تا فرصت باقی مانده نسبت به ارسال فیلم کوتاهی از استعداد خود به سایت این برنامه نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا شانس شرکت و بردن جایزه 500 میلونی عصر جدید 2 را از دست ندهند.

 

پیش بینی می شود با توجه به گستره مخاطبانی که عصر جدید 1 جذب کرد، عصر جدید 2 از نظر طیف و تنوع استعدادهای رقابت کننده بسیار غنی تر باشد؛ چرا که افراد بسیاری امروز می دانند با حضور در برنامه عصر جدید 2 شانس معرفی و شهرت و کسب درآمد بالا در حرفه خودشان را بدست می آورند و طبیعتا رقابت بر سر آن نیز بیشتر خواهد بود.

 


 

برای ارسال ویدیو و شرکت در این برنامه، به نکات زیر دقت کنید

ضوابط واجدین شرایط شرکت در برنامه:
حضور خانم ها و آقایان در تمامی رده های سنی آزاد است.
شرکت در این دوره برنامه عصر جدید، منوط به داشتن استعداد و ویژگی خاص، فقط در زمینه مهارت های هنری، ورزشی و سرگرمی، خواهد بود.
لازم است در طراحی اجرای مورد نظر خود به این نکته توجه داشته باشید که امکان اجرا در فضای داخلی استودیو و روی صحنه وجود داشته باشد.
رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.
حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.
امکان اجرای نمایش های گروهی، برای افرادی که مهارت گروهی دارند، وجود دارد.

قوانین ارسال تصاویر:
ویدیو دارای کیفیت مناسب صدا و تصویر باشد
حداکثر مدت زمان هر ویدیو 5 دقیقه باشد
تصاویر موبایلی به صورت افقی ضبط شود.
جمله"این ویدیو جهت شرکت در برنامه عصر جدید تهیه می شود." بعد از معرفی شرکت کننده، در ابتدا و یا انتهای ویدیو حتما باید بیان شود.
رعایت موازین اخلاقی و شرعی در تهیه ویدیو الزامی است.
امکان ارسال تصاویر آرشیوی وجود ندارد.
قبل از بارگذاری ویدیو لازم است فرم مربوط به شرکت کننده در برنامه با دقت تکمیل شود.

نکته: توجه به تیزرهای برنامه عصر جدید در شبکه سه سیما و فضای مجازی می تواند برای تهیه ویدیو مناسب تر به شما کمک کند.

 

اینستاگرام عصر جدید / احسان علیخانی

 

راهبرد معاصر همانند گذشته آخرین اخبار از پیش تولید و تولید عصر جدید 2 را به اطلاع شما خواهد رساند و شما می توانید اخبار این حوزه را با ما دنبال کنید.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارمیتا
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
خیلی خوبه. بود