صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 27
کد خبر: ۲۲۵۳۶۶

۲۲ استان برفی و بارانی هستند/ ترافیک سنگین در ورودی‌های تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش راهبرد معاصر،‌ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا سرهنگ احمد شیرانی امروز شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران– شمال دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین - رشت نیز دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

 

وی تصریح کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

 

سرهنگ شیرانی از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و همچنین آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره خبر داد و افزود: ترافیک در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز سنگین گزارش شده است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به وضعیت جوی اشاره و بیان داشت: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، اصفهان، مرکزی، همدان، قم، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران جریان دارد.

 

وی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و یزد خبر داد و افزود: پدیده مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های زنجان ، قزوین، البرز، تهران، مازندران، همدان و یزد در جریان است./ فارس

نظر شما