صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۲۶
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 28
کد خبر: ۲۲۵۶۱۷

خودزنی به سبک مدیر پرسپولیس

موضع مدیران پرسپولیس در قبال سرمربی جدید بیشتر به یک خودزنی شباهت داشت!

به گزارش راهبرد معاصر؛ همه در جریان وقایع باشگاه پرسپولیس هستید. یحیی گل محمدی رفت و بعد از اسامی طولانی سرانجام سکان هدایت قرمزها به دستیارش رسید.

 

حمله هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به درویش به خاطر این انتخاب نشان از عدم رضایت آنها دارد. دو دستگی که میان بازیکنان بر سر اوسمار لوس ویرا ایجاد شده قطعاً به پرسپولیس ضربه خواهد زد و البته که مدیران این باشگاه مشکلات و کمبودهای مخصوص به خود را داشته و دارند.

 

اما وسط این همه مشکل که برخی از آنها ناخواسته و به دلیل سوء مدیریت قبلی است، برخی مشکلات را خود مدیران ایجاد می‌کنند. مدیرانی که نه تنها فوتبالی نیستند بلکه هیچ شناختی از اصول مدیریت هم ندارند و با این جملات و موضع‌گیری‌های خود تیشه به ریشه تیم می‌زنند.

 

به عنوان نمونه به همین جملات یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نگاه کنید؛ پیمان حدادی عضو مستعفی هیئت مدیره پرسپولیس، درباره انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت: «برانکو برای بار سوم هم عذرخواهی کرد. مابقی گزینه‌ها را عمدتا به خاطر مشکلات مالی نمی‌توانیم جذب کنیم. اگر در بحث مالی مشکل نداشتیم، حتما مربی که در شأن پرسپولیس بود، می‌آوردیم.»

 

بعد از این مصاحبه خبر رسید که آقای حدادی استعفا داده ولی دلیل این استعفا عدم کمک وزارت ورزش در پرداخت پول است! همان بحث همیشگی که دیگران پول بدهند و ما مدیریت کنیم که در دنیای امروز کاملاً مردود است. ما به گذشته و آینده آقای حدادی کاری نداریم اما ببینید همین جملات چه مفهومی دارد. ایشان می‌گوید «اگر پول داشتیم یک مربی در شأن پرسپولیس می‌آوردیم»، معنی این حرف می‌شود اوسمار در شأن پرسپولیس نیست و خودمان قبول داریم!

 

اینکه ایشان چنین نظری دارد محترم اما به عنوان عضو هیئت مدیره پس چطور با این انتخاب موافقت کرد؟ چطور این اعضای هیئت مدیره نتوانستند پول لازم برای مربی در شأن پرسپولیس را فراهم کنند؟ و از همه مهمتر چرا با گفتن این حرف روحیه مربی و تیم را در همین شروع کار خراب می‌کنید؟

 

اینکه ایشان بعد از این موضع استعفا داده‌اند، کار را خراب‌تر هم می‌کند. یعنی ما فقط تا وقتی خودمان باشیم پرسپولیس را دوست داریم و اگر ما نباشیم، دیگر بقیه‌اش مهم نیست!/ خبرورزشی

نظر شما