صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 29
کد خبر: ۲۲۵۸۷۹

مربیان جدید پرسپولیس چه زمانی مشخص می‌شوند؟

باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب سرمربی خود به دنبال کامل کردن اعضای کادرفنی این تیم است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرانجام بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی، اوسمار ویرا دستیار برزیلی وی به عنوان جانشین او انتخاب شد و تا پایان فصل هدایت پرسپولیس را برعهده دارد.

یکی دیگر از اعضای کادرفنی پرسپولیس که بعد از جدایی گل‌محمدی به کار خود در جمع سرخ‌پوشان پایان داد، وسلی ننکا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس بود. این مربی برزیلی تابستان سال ۱۴۰۱ به همراه اوسمار ویرا و په‌په لوسادا به عنوان دستیار جدید گل‌محمدی کار خود را در پرسپولیس آغاز کرد و حالا بعد از یک سال و نیم از جمع قرمزها جدا شد.

سرخ‌پوشان هم‌اکنون به منظور آمادگی هرچه بهتر برای حضور در ادامه رقابت‌های این فصل در کشور امارات اردو زده و تمرینات این تیم زیر نظر اوسمار پیگیری می‌شود. این درحالی‌ است که این باشگاه برای تکمیل کادر خود به دنبال جذب مربی دروازه‌بانان است.

 

از همین رو قرار است بعد از پایان اردو امارات و بازگشت این تیم به ایران، اوسمار بعد از بررسی، گزینه‌های خود را به باشگاه اعلام کند تا در خصوص انتخاب مربی دروازه‌بانان پرسپولیس تصمیم‌گیری شود. همچنین در این جلسه قرار است در خصوص تکمیل کردن اعضای کادرفنی قرمزها بین رضا درویش و این مربی بحث و گفت‌وگو صورت بگیرد تا کادرفنی این تیم تکمیل شود.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس ۱۴ بهمن ماه امارات را ترک خواهد کرد و اردوی این تیم در این کشور به پایان خواهد رسید./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: