صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۵۰
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 13
کد خبر: ۲۲۸۱۵۴

تمجید AFC از رامین رضاییان ستاره سپاهان

سایت کنفدراسیون آسیا در گزارشی فوق ستاره پرتغالی و مدافع تیم فوتبال سپاهان را به عنوان بازیکنان تاثیرگذار لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴ - ۲۰۲۳ اشاره‌ای به بازیکنان کلیدی هر تیم داشته است:‌

پس از پایان یافتن جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، توجهات به سرعت به فوتبال باشگاهی معطوف شده و ۱۶ باشگاه از سراسر قاره آسیا در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت. در این گزارش بازیکنان تعیین‌کننده تیم‌ها مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، رامین رضاییان مدافع تیم ملی ایران را مهره کلیدی بازی الهلال عربستان و سپاهان اصفهان خطاب کرد و نوشت: این مدافع ملی‌پوش به ایران کمک کرد تا از گروه خود صعود کند. او در لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان ۴ گل به ثمر رسانده و این تیم اصفهانی برای اولین بار از سال ۲۰۱۲ به مرحله حذفی صعود کرده است. رضاییان در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز تاثیر هجومی خود را در بازی مقابل ولز به همه نشان داد. در حال‌حاضر ژوزه مورایس سرمربی سپاهان وظایف دفاعی او را کم کرده و در خط حمله بیشتر از او استفاده می‌کند.

در ادامه این گزارش کنفدراسیون آسیا اسامی‌ دیگری را مطرح کرده که نام کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان، الکساندر میتروویچ از تیم الهلال عربستان و صوفیانه رحیمی از العین امارات در آن دیده می‌شود.

سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان الهلال خواهد بود./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما