صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۱۶
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 17
کد خبر: ۲۲۸۷۱۵

در حاشیه مسابقات بین المللی قرآن کریم / قرآن بخوان هدیه بگیر

در دومین روز از برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی طرح «قرآن بخوان» هدیه بگیر در حاشیه سالن این اجلاس برای عموم مردم برگزار شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ادامه برگزاری دومین روز از مسابقات بین المللی قرآن کریم که با حضور قاریان ۴۴ کشور در محل سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی تهران در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است، طرح «قرآن بخوان» هدیه بگیر اجرا و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

برهمین اساس تا پایان برگزاری این مسابقات که تا دوم اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر» همه روزه در حاشیه چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

برای شرکت در این طرح که مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفته است بایستی از در ورودی سالن نمایشگاه که محل برقراری غرفه‌های این مسابقات واقع شده مراجعه کرد.

همچنین در حاشیه این غرفه‌ها محصولات قرآنی، صنایع‌دستی قرآنی، مرکز طبع و نشر قرآن کریم، شورای عالی قرآن، دارالکتاب، خوشنویسی آیات منتخب قرآن، پاسخگویی به سوالات شرعی مردان و زنان، پاسخگویی به شبهات دینی و قرآنی، مشاوره خانواده و تربیت فرزند، عفاف و حجاب، مرکز ترجمان وحی، بنیاد فرهنگی البرز، انتشارات اسوه، پرتال راسخون، موسسه فرهنگی قرآنی نورالثقلین، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، حفظ قرآن ویژه کودکان و نوجوانان، استعدادیابی مجری‌گری قرآنی، رادیو قرآن، حفظ موضوعی قرآن، تصویرسازی آیات و مفاهیم قرآن، مرکز درس‌هایی از قرآن، مرکز نشر آیه نور و شبکه شاد برپا شده است.

حجت‌الاسلام حسین مشیری، مسئول غرفه قرآن بخوان، جایزه بگیر در این خصوص گفت: در این غرفه با زبان کودکان به شکل قصه، سرود، رنگ‌آمیزی، طراحی و نقاشی، پیام‌های قرآنی را به کودکان منتقل می‌کنیم.

وی اظهار داشت: داستان‌های قرآنی در قالب بازی و سرگرمی به کودکان منتقل می‌شود و بعد از آن نیز با حضور در مسابقات مرتبط با سن آن‌ها نسبت به اهدای جوایز اقدام می‌کنیم.

وی استقبال کودکان را کم نظیر خواند و گفت: بچه‌ها برای استفاده از برنامه‌های این غرفه به صف ایستاده اند؛ در قالب عروسک تن‌پوش به شکل پدربزرگ نیز مضامین تربیتی را به کودکان منتقل کردیم. / ایرنا

نظر شما