صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۰۶
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 17
کد خبر: ۲۲۸۷۵۲

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور:راه حل مشکلات کشور قهر با صندوق رای نیست

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: ما در کشور مشکل داریم اما راه حل قهر با صندوق رای نیست.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام هادی صادقی شنبه شب در حاشیه نشست خانه گفتگوی انتخابات در دانشگاه تهران گفت: انتخابات یازدهم اسفند با حضور حداکثری مردم یکی از صحنه‌های اقتدارآفرین برای کشور خواهد بود.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور با تاکید بر اینکه از اول انقلاب هر وقت مردم حضور قوی داشتند، موفقیت ما بیشتر بوده است، گفت: دشمنان ما تمام تلاش خود را گذاشته اند تا مردم را از حل مشکلات کشور ناامید کنند.

صادقی افزود: ما در کشور مشکل داریم ولی راه حل آن قهر با صندوق رای نیست بلکه حضور در انتخابات و انتخاب بهترین افراد است. کسانی باید به مجلس راه یابند که بتوانند تحول آفرین باشند.

وی با بیان اینکه باید از حق رای به خوبی استفاه کنیم، گفت: ما در قلب و مرکزیت جبهه مقاومت هستیم و چشم رزمندگان حماس در غزه، رزمندگان عراق، لبنان و یمن به ما دوخته شده است.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور تاکید کرد : با مشارکت خود موجب امیدواری جبهه مقاومت و ضعف بیشتر رژیم اسرائیل، آمریکا و متحدان آنان خواهیم شد. با رای خود از کودک کشته شده بی گناه فلسطینی حمایت می‌کنیم.

صادقی درباره اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری، گفت: اهمیت این مجلس فقط در انتخاب رهبری نیست بلکه در نظارت و مشاورت به رهبری هم هست و این مطالبه رهبری هم است که هنوز محقق نشده است.

وی گفت: رهبری خواسته‌اند روند کلان کشور را رصد و نقادی کرده و پیشنهاد ارائه دهند. امیدوارم مجلس خبرگان این ماموریت را انجام دهد./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما