صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 21
کد خبر: ۲۲۹۳۸

نیروهای مسلح فردا در سراسر کشور رژه می روند

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت که فردا به مناسبت آغاز جنگ تحمیلی، نیروهای مسلح در سراسر کشور رژه برگزار می کنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ۳۱ شهریور در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور نقطه ی عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است، روزی که در آن رژیم بعثی عراق اقدام به حمله ای همه جانبه به کشور نمود. همه ساله در این مقطع و به مناسبت هفته ی دفاع مقدس، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مبادرت به برگزاری رژه نموده تا آمادگی خود را به جهانیان نشان دهد.

 

سردار رمضان شریف سخنگو و مسول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در همین باره، از برگزاری رژه سراسری نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ماه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد و گفت:  این مراسم از ساعت ۸ صبح آغاز شده و مسئولیت اجرای رژه در تهران ومراکز استان ها با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در بندر عباس با ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با بیان اینکه در این مراسم گوشه ای از  دستاوردها و توانمندی های دفاعی نیروهای مسلح در قالب یگان های پیاده و محمول به نمایش در خواهد آمد، اظهار داشت: سخنران مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران  رئیس جمهور و در بندر عباس رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نظر شما