صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۱۱
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 21
کد خبر: ۲۲۹۴۱۰

مخبر: رسانه‌ها مردم را به انتخابات تهییج کنند/ تورم خوراکی‌ها منفی شده است

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: تا امروز حدود 36 میلیون نفر از کالابرگ الکترونیکی استفاده کردند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: طبق شعار سال درخصوص تولید و مهار تورم، اقدامات متعددی انجام می‌شود و تورم ماهانه در بهمن ۱.۴ درصد بود و تورم خوراکی‌ها هم منفی شده است.
وی افزود: امروز در سراسر کشور در حوزه‌های مختلف صنعت، اشتغال و مسکن اقدامات متعددی صورت می‌گیرد.


مخبر تاکید کرد: طبق شعار سال درخصوص تولید و مهار تورم، اقدامات متعددی انجام می‌شود و تورم ماهانه در بهمن 1.4 درصد بود و تورم خوراکی‌ها هم منفی شده است. به یاد داریم که همیشه خوراکی‌ها در اواخر سال رشد قیمتی داشته ولی الحمدلله امسال منفی شده است.


مخبر در ادامه تاکید کرد: تا امروز حدود 36 میلیون نفر از کالابرگ الکترونیکی استفاده کردند که بیش از 80 درصد از دهک‌های اول تا چهارم از این امکان استفاده کردند و امیدواریم بخشی از سفره‌ی مردم و دهک‌های اول جامعه با این طرح ویژه، بهبود یابد.


وی افزود: دیروز یکی از کارهایی که کردیم همین بحث دارویار بود و ۲۰ همت (هزار میلیارد تومان) تخصیص داه شد که در همین یکی دو روزه به آنها داه خواهد شدو این بخش حل می‌شود.


معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی رسانه‌ها برای دفاع از حقوق مردم و پیشرفت کشور، تهییج مردم به انتخابات است./ فارس

نظر شما