صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 25
کد خبر: ۲۳۲۵۹

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی در ۲۲ دستگاه اجرایی کشور

ثبت‌نام برای هفتمین آزمون استخدامی از تاریخ سوم مهر آغاز می‌شود و حدود 22 دستگاه اجرایی متقاضی جذب نیرو هستند، هم‌اکنون شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام از جمله شرط سنی برای شرکت در این آزمون اعلام شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت‌نام در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از سوم مهر 98 آغاز می‌شود.

در هفتمین آزمون استخدامی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، سازمان امور عشایر ایران، سازمان زندان‌ها، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، سازمان ملی بهره‌وری ایران، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه‌برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان امور اراضی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مادرتخصصی و سازمان دامپزشکی کشور، اقدام به جذب نیرو می‌کنند.


سید صدرالدین صدری نوش آبادی در مصاحبه با رادیو افزود: بیشترین سهمیه استخدامی با 18 هزار و 93 نفر مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

 

وی اظهارداشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزشکی 9 هزار و 416 سهمیه و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی با یک هزار و 200 نفر سهمیه در رده های دوم و سوم قرار دارند.

 

معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: یک هزار و 580 سهمیه استخدام نیز برای 19 دستگاه دیگر در نظر گرفته شده است.

 

وی در ادامه افزود: نام نویسی برای شرکت در هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از روز سوم مهر ماه سال جاری آغاز می شود.

 

صدری نوش آبادی اظهارداشت: داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین آزمون استخدامی کشور تا دوازدهم مهر ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.sanjesh.org نام نویسی کنند.وی گفت: این مدت و مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشوردر ادامه از تمامی داوطلبان خواست ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

 

وی افزود: حداقل و حداکثر سن برای شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی به ترتیب 20 و 45 سال است.

 

صدری نوش آبادی اظهارداشت: سن دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم 25 سال، فوق دیپلم 30 سال، لیسانس 35 سال، فوق لیسانس 40 سال و دکتری 45 سال در دفترچه آزمون قید شده است.

 

وی تصریح کرد: این آزمون 30 آبان ماه سال جاری بصورت سراسری در کشور برگزار خواهد شد.

 

معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور یادآور شد: سهمیه های قانونی در هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی برای ایثارگران و معلولان به ترتیب 30 و 3 درصد در نظر گرفته شده که باید بطور حتم رعایت شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: