صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 13
کد خبر: ۲۳۲۶۴۳

آماده‌باش پلیس راهور در پنج‌شنبه آخر سال

موسوی پور از تمهیدات لازم در خصوص عید‌نوروز و روزهای آخر‌ سال خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در خصوص تمهیدات ترافیکی دربی ۱۰۳، گفت: همکاران من از صبح امروز در معابر اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند و نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام کرده‌اند.

 

وی افزود: فعلاً محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه نداریم، اما در صورت نیاز محدودیت‌های موقت تردد اعمال خواهد شد. آماده‌باش مأموران پلیس راهور تهران بزرگ نیز تا پایان دیدار و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

 

موسوی در خصوص تمهیدات ترافیکی پنجشنبه آخر سال، افزود: جلسات مکرر و بازدید‌های میدانی و تمهیدات لازم برای حضور همشهریان در بهشت زهرا دیده شده و مأموران پلیس راهور از پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ۴ بامداد در تمام مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا مستقر خواهند شد.

 

وی ادامه داد: در‌های بهشت زهرا نیز در ساعت ۴ بامداد پنج‌شنبه باز خواهد شد.

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین برابر هماهنگی‌های انجام شده در روز جمعه نیز فعالیت بهشت‌زهرا شبانه‌روزی خواهد بود.

 

وی گفت: از مردم می‌خواهم که اولاً زمان سفر خود را مدیریت کنند و ثانیاً با توجه به قرارگیری قبور عزیزان خود، مناسب‌ترین مسیر و در را برای ورود به بهشت زهرا انتخاب کنند.

 

موسوی افزود: تصمیمی برای انسداد مسیر و اعمال محدودیت اتخاذ نشده، اما ممکن است که به شکل موقت در داخل قطعات و برخی معابر محدودیت‌هایی برای روانسازی ترافیک ایجاد شود./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما