صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 15
کد خبر: ۲۳۲۸۷۳

کنعانی: استفاده ابزاری از حقوق بشر بخشی از واقعیت سیاست خارجی آمریکاست

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقامات آمريكايى با فرار به جلو و فعال كردن ماشين تبليغاتی خود درباره حقوق بشر در ايران، قادر نخواهند بود ظلم و مشاركتشان در نسل‌کشی و كشتار جمعی مردم غزه و كرانه باختری را تطهیر کنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ناصر کنعانی امروز (جمعه) ۲۵ اسفند ماه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مقامات آمريكايى با فرار به جلو و فعال كردن ماشين تبليغاتی خود در خصوص حقوق بشر در ايران، قادر نخواهند بود به تطهير ظلم و مشاركت آمریکا در نسل‌کشی و كشتار جمعی مردم مظلوم فلسطین در غزه و كرانه باختری بپردازند.
وی با بیان اینکه آمريكا در نزد وجدان بشريت و افكار عمومی جهان به خاطر مشارکت در تجهيز و تسليح رژيم صهيونيستی متهم اصلی در نقض انواع حقوق بشر و قوانين بشردوستانه است، خاطرنشان کرد: اقدام نمايشی و ریاکارانه این کشور مبنی بر اهتمام در تامين و ارسال مواد غذایی براى فلسطینی‌ها، چیزی از واقعیت حمایت کامل آمريکا از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی کم نمی‌کند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی عنوان کرد: استفاده سیاسی و ابزاری از حقوق بشر و سازوکارهای حقوق بشری بین‌المللی، بخشی از واقعیت سیاست خارجی آمریکا است./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: