صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۲۶
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 31
کد خبر: ۲۳۴۲۷۳

آغاز تظاهرات چهار روزه مخالفان نتانیاهو در قدس اشغالی

مخالفان ائتلاف حاکم بر رژیم صهیونیستی برای برگزاری یک تظاهرات بزرگ چهار روزه در مقابل کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی تجمع کردند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» با اشاره به برگزاری تظاهرات مخالفان کابینه «بنیامین نتانیاهو» در قدس اشغالی، کناره‌گیری نخست‌وزیر و برگزاری انتخابات زودهنگام را خواسته معترضان اعلام کرد.

برگزار کنندگان این تظاهرات چهار روزه همچنین از سران رژیم صهیونیستی خواستند تا از مواضع خود در قبال مقاومت فلسطین عقب‌نشینی کرده و آتش‌بس‌ فوری را بپذیرند تا اسرای صهیونیست، هرچه زودتر آزاد شوند.

قرار است تظاهرکنندگان که از سراسر سرزمین‌های اشغالی به شهر قدس آمده اند، علاوه بر تجمع در مقابل کنست، در مقابل اقامتگاه نتانیاهو و دیگر نقاط کلیدی این شهر تجمع کرده و خواهان عزل نخست وزیر شوند.

 مخالفان نتانیاهو، آتش‌بس در غزه و توقف جنگ علیه این باریکه را پایان حیات سیاسی وی می‌دانند و معتقدند که «بی‌بی» با انگیزه حفظ قدرت و فرار از تبعات شکست در عملیات طوفان الاقصی، به جنگ ادامه می‌دهد.

تظاهرات علیه نتانیاهو در حالی ادامه دارد که وی، امروز عصر برای عمل فتق، در بیمارستانی در قدس اشغالی بستری شد. پنهان‌کاری درباره وضعیت سلامتش از جمله دیگر مسائل مورد اعتراض مخالفان است./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما