صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۰۱
  • چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
  • Wednesday 31 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 29
کد خبر: ۲۳۵۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

قول وزیر درباره طرح رتبه بندی معلمان

مهرداد لاهوتی از قول وزیر آموزش و پرورش نقل کرده که با توجه به اعتبار پیشبینی شده در حال تهیه آیین‌نامه برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان در سال جاری هستیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ طرح رتبه بندی معلمان به مهمترین دغدغه این روزهای معلمان تبدیل شده است. یکی از نمایندگان مجلس نقل کرده است که وزیر آموزش و پرورش در جلسه فراکسیون مستقلین مجلس گفت: ما در حال تهیه آیین نامه‌ای هستیم تا طی سال جاری رتبه‌بندی فرهنگیان را اجرایی کنیم.

 

مهرداد لاهوتی در گفتگویی، با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه صبح امروز(یکشنبه) فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: در این جلسه مباحثی پیرامون ساماندهی نیروهای انسانی در این وزارتخانه مطرح شد و طبق گفته وزیر قرار است بخشی از نیروهای حق‌التدریس و مربیان پیش دبستانی استخدام شوند.

 

وی با بیان اینکه درباره ضرورت بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی فرهنگیان هم مطالبی عنوان شد، ادامه داد: اعتقاد وزیر آموزش و پرورش بر این بود که معلمان مهمترین رکن آموزش و پرورش هستند که باید تلاش کرد معیشت و دغدغه‌های آنها را حل کنیم.

 

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش کیفیت آموزش و پرورش را قابل قبول ندانست و تاکید کرد باید اقدامات اساسی برای ارتقا کیفیت آموزش و پرورش انجام شود.

 

این نماینده مجلس گفت: در این جلسه همچنین بر ضرورت بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان تاکید شد. آقای حاجی میزرایی نیز عنوان کردند که معلمان مهمترین رکن آموزش و پرورش هستند و باید تلاش کرد دغدغه‌های معیشتی آنها حل شود.

 

لاهوتی با اشاره به اظهارات وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت ارتقای کیفیت آموزش و پرورش گفت: موضوع رتبه بندی فرهنگیان نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آقای وزیر گفت پیش از آن که دولت لایحه ارائه دهند با توجه به اعتبار پیش بینی شده در حال تهیه آیین‌نامه برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان در سال جاری هستیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کبوتر
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
بق بقو بق بقو بقبقوووو
بق بق بق بقووووو
ناشناس
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
فرموده بودن تا مهرماه احکام رتبه بندی صادر میشود. حالا امروز فردا نکنید .لطف کنید قیل و قال قضیه رو فیصله داده و عملیاتی کنید. ممنون
سیاه
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
معلم اس حقشه این بلاسرش بیاد اگه یکم عرضه داشتن اینجوری حقشون پایمال نمیشدبا وعدهای سرخرمنی امسال تو و مضحکه این و اون نمیشدن