صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۴۹
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 05
کد خبر: ۲۴۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

جزئیات بازداشت سحر تبر اینستاگرام+ تصاویر

این روزها فضای مجازی شاهد ظهور دختری با شکل و شمایل عجیب است نامی که وی بر خود گذاشته، سحر تبر است گویا علاقه زیادی به زامبی ها دارد و نام خانوادگی تبر را صرفا بدلیل هم قافیه بودن با نامش یعنی سحر انتخاب کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ بازداشت سحر تبر معروف در اینستاگرام از شب گذشته در رسانه ها و فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سحر تبر که به اصطلاح یکی از شاخ های مجازی و پیج های پر فالوور سال گذشته بوده با عمل جراحی و گریم چهره های عجیبی برای خود ایجاد می کرد آن را در فضای مجازی منتشر می‌کرد. او بسیار تلاش می کرد تا چهره را به شخصیت های فیلم های ترسناک شبیه کند و برای این منظور وزن بسیاری نیز کم کرده بود. به گفته اطرافیان سحر تبر قبل از عمل جراحی چهره ای طبیعی داشته که تصویر آن در ادامه می‌آید.

 

فاطمه خ. مشهور به سحر تبر متولد 3 اسفند 1376 در تهران می باشد.  که بواسطه عمل‌های متعدد زیبایی و گریم‌های مشمئزکننده و هنجارشکن، اقدام به جذب فالوور در حساب اینستاگرام خود می‌کرد، پس از ارسال پیامهای متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد و درخواست پیگیری، به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شد.

 

 

 

 

 

از جمله جرایم این چهره هنجارشکن، ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد می‌باشد.

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ahmad
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
این شیظان نباید آزاد بشه