صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 06
کد خبر: ۲۴۰۲۲

گردان های قدس: خاری در گلوی صهونیست ها خواهیم ماند

گردان های قدس؛ شاخه نظامی جهاد اسلامی همزمان با سالروز تاسیس این جنبش در بیانیه ای اظهار نمودند که بر گزینه مقاومت تا آزادی سازی فلسطین تاکید نموده و روز به روز بر وزن نظامی شان خواهند افزود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ از سازمان جهاد اسلامی فلسطین و رهبرش فتحی شقاقی به عنوان یکی از اولین جریان هایی در منطقه یاد می شود که متاثر از انقلاب اسلامی وجهت رویارویی با اشغالگران صهیونیست پا در عرصه ی نبردی مقدس گذاردند.

 

گردان های قدس امروز در سی و دومین سالگرد تاسیس جنبش جهاد اسلامی که در غزه برگزار شد، با صدور بیانیه ای تاکید کرد: آزادی اسیران فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر در صدر اولویت های ما قرار دارد و تا زمانی که تمام اسیران از نعمت آزادی برخوردار نشوند، از پای نخواهیم نشست.

 

این گردان همچنین با تاکید بر اینکه قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند، اعلام کرد: ما به هر بهایی از ذره ای از قدس کوتاه نخواهیم آمد و از جان خود در این راه می گذریم.

 

شاخه نظامی جهاد اسلامی با اعلام این که همچنان بر قدرت و توانمندی های خود در تمام سطوح نظامی خواهیم افزود، هدف از روند تقویت توانمندی های خود را حمایت از ملت فلسطین دانست که با شدیدترین اشکال کشتار از سوی اشغالگران روبه رو است.

 

این جنبش تاکید کرد که معاملات مشکوک مانند تمام توطئه هایی که علیه قضیه فلسطین طراحی شده بود، نابود خواهد شد و اشغالگران اسرائیلی می دانند که ما همچون خاری در گلوی نقشه های شیطانی آنان هستیم.

 

امروز صدها نفر از اعضای گردان های قدس در راهپیمایی هایی که به مناسبت سی و دومین سالگرد تاسیس جهاد اسلامی در غزه برگزار شد، شرکت کردند .

 

جهاد اسلامی: مقاومت با همبستگی رو به جلو حرکت می کند

"زیاد نخاله " دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه مقاومت در سراسر منطقه با همبستگی و تکامل پیش می رود، اظهار کرد: محور مقاومت پشتوانه بزرگی برای جنبش جهاد اسلامی و مبارزه با رژیم صهیونیستی به شمار می آید.

 

زیاد نخاله در مراسمی که امروز –شنبه- به مناسبت سی ودومین سالگرد تاسیس جهاد اسلامی در غزه برگزار شد، افزود: ما با همه کسانی که در مقابل رژِیم صهیونیستی ایستاده اند، در یک جبهه قرار داریم.

 

وی با فراخواندن تمام گروه های مقاومت فلسطین به حفظ وحدت و یکپارچگی، تصریح کرد: مقاومت مسیر منتخب مردم فلسطین برای احقاق حقوق خود است.

 

نخاله با بیان این که ما در برابر تمام توطئه هایی که برای نابودی آرمان مقدس فلسطین طراحی شده است، می ایستیم، گفت: گردان های قدس و همه نیروهای مقاومت فلسطینی در جبهه واحدی قرار دارند و آماده ایستادگی در مقابل هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین هستند.

 

وی تاکید کرد: جنبش جهاد اسلامی ایمان دارد که ملت فلسطین اساس مقاومت و پشتوانه آن است.

 

نخاله گفت: باریکه غزه که همواره با تجاوزات رژیم صهیونیستی روبرو بوده است، اکنون در موازنه های جنگ تاثیرگذار است؛ امروز غزه ای که همیشه گفته می شد از لحاظ نظامی نمی تواند ایستادگی کند، با اراده رزمندگان و مقاومان و به برکت ایستادگی ملت فلسطین مایه سربلندی است.

 

وی تاکید کرد: غزه با وجود تحریم و محاصره و تحمل فقر، همچنان مقاومت می کند و دیدگاه های گذشته را درهم می شکند و همواره استوار خواهد ماند.

نظر شما