صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 16
کد خبر: ۲۵۰۹۲

پاسخ دفتر آیت الله سیستانی به ادعای سفر روح الله زم به عراق

به دنبال طرح ادعاهایی در خصوص سفر روح الله زم به عراق جهت دیدار با آیت الله سیستانی، یک مقام مسئول در دفتر ایشان نکاتی در این باره مطرح کرد.

 به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه فرانسوی فیگارو در گزارشی مدعی شده بود " احتمالا زن جوانی در پاریس زم را برای سفر به عراق جهت دیدار با آیت‌الله سیستانی ترغیب کرده و فرانسه با عدم جلوگیری از این سفر، بازداشت او را تسهیل کرده است. وزارت کشور فرانسه «مسافرت زم به عراق» را تایید کرده است."

 

همچنین طی اظهارات دیگر، فردی به نام مهسا رازانی که خود را همسر روح الله زم معرفی و می گوید زم 19 مهرماه به عراق سفر کرده است.

 

به دنبال طرح این ادعاها و  شایعات در فضای مجازی و برخی رسانه‌های رسمی مبنی بر احتمال دیدار روح الله زم با آیت الله سیستانی، یک مقام مسئول در دفتر مرجعیت عالی شیعیان در نجف اشرف گفت: ادعاى منتشر شده در بعضى از رسانه ها مبنى بر حضور روح الله زم در دفتر حضرت آیت الله سیستانى و دیدار معظم له با وى کاملاً دروغ و بى اساس است.

 

نامبرده هیچگاه ارتباطى مستقیم ویا غیر مستقیم با این دفتر نداشته و کسى درخواست ملاقات براى او ننموده واز  آمدن و یا نیامدنش به عراق نیز هیچگونه اطلاعى نداریم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: