صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 16
کد خبر: ۲۵۱۲۰

ماجرای تعطیلی مدارس خوزستان در روزهای 24 و 28 مهرماه به کجا رسید؟

روز گذشته اخباری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی ادارات و مدارس خوزستان در روزهای 24 و 28 مهر 98 منتشر شد؛ که در این خصوص مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان اعلام کرد: ادارات و مدارس خوزستان در روز چهارشنبه تعطیل نیست.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرپرست آموزش و پروش استان خوزستان؛ مهدی رفیعی دهکردی گفت: روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه در استان تعطیل رسمی است، اما احتمال می‌‌دهیم با توجه با موج بازگشت زائران برای تعطیلی چهارشنبه 24 مهرماه و یا یکشنبه 28 مهرماه توسط فرمانداری‌های مرزی، از ما درخواست شود.

 

سرپرست آموزش وپروش استان خوزستان گفت: فرمانداران شهرستان‌های مرزی خوزستان تاکنون درخواستی برای استفاده از فضای آموزشی استان نداشته‌اند و اگر به ما اعلام نیاز کنند، بدون درنگ با آنها همکاری می‌کنیم.

 

رفیعی دهکردی افزود: تصمیم برای اعلام تعطیلی توسط رئیس شورای آموزش و پرورش همان شهرستان که معمولاً فرماندار است، گرفته می‌شود.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان اعلام کرد: ادارات و مدارس خوزستان در روز چهارشنبه تعطیل نیست.

 

اخباری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی ادارات و مدارس منتشر شده که کذب محض است و هیچ‌گونه تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است بنابر این مدارس و ادارات استان فردا دائر است و کارکنان دولت و دانش آموزان باید در محل کار و تحصیل خود حاضر شوند.


برای روز یکشنبه هفته آینده یعنی یک روز بعد از اربعین هم هنوز تصمیمی در زمینه تعطیلی ادارات ومدارس گرفته نشده است، ولی این موضوع در دستور کار شورای تامین استان قرار دارد که در صورت تعطیل شدن ادارات و مدارس پس از اعلام نظر شورای تامین استان از طریق مراجع قانونی و رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: