صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۱:۱۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 26
کد خبر: ۲۶۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
سریال ستایش 3

بازگشت نقش زیور در سریال ستایش 3 / بیوگرافی نرگس امینی

با نقشه ای که پری سیما برای قتل حشمت فردوس در سریال ستایش 3 می کشد نرگش امینی بازیگر نقش زیور مجددا به این سریال باز می گردد.
به گزارش راهبرد معاصر؛ نرگش امینی بازیگر نقش زیور در سریال ستایش 3 مجددا از قسمت 37 به این سریال بازمی گردد تا طبق نقشه پری سیما حشمت فردوس را به دام بیندازند و او را به قتل برسانند. حمید راننده پری سیما نیز که دلباخته او شده آمادگیش را برای قتل حشمت فردوس اعلام کرد. نرگس امینی در سریال ستایش 2 و 3 نقش زیور را بازی کرده است. زیور خدمتکار خانه حشمت فردوس بود که پس از معلول شدن انیس به عقد صابر درآمد و زن دوم صابر در سریال ستایش 2 شد.
 
 

پس از طلاق صابر و زیور او از زندگی این خانواده خارج شد تا اینکه مجددا در سریال ستایش 3 پایش به ماجراهای حشمت فردوس و پری سیما باز شد. پری سیما به دلیل کینه ای که زیور از حشمت فردوس دارد او را طعمه قتل حشمت فردوس کرده است و از طریق او می خواهد فردوس را به مکان مناسبی برای قتل توسط حمید و همدستانش بکشاند.
 
 

تغییر بازیگر نقش زیور در سریال ستایش

البته بازیگر نقش زیور در سریال ستایش 1 نرگس امینی نبود و شایسته ایرانی نقش زیور را بازی می کرد اما به دلیل عدم همراهی او در سریال ستایش 2، تهیه کننده و کارگردان نرگس امینی را جایگزین کردند. در ادامه عکس شایسته ایرانی بازیگر نقش زیور در ستایش 1 را می بینید.

 
 
 

بیوگرافی نرگس امینی در سریال ستایش 3

نرگس امینی که در سریال ستایش 3 نقش زیور را بازی کرده متولد 1357 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. نرگس امینی کارشناسی کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشکده هنر و معماری دارد. هرچند نرگس امینی در تلویزیون و سینما دیر حضور یافت اما از خلاق ترین بازیگران تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار نرگس امینی می‌توان به بازیگری در سریال نمایش خانگی احضارو فیلم حکایت عاشقی اشاره کرد.

 

نرگس امینی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1393 در فیلم حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضان‌زاده بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال احضار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نرگس امینی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بهمن زرین‌پور، قطب‌الدین صادقی، بهرام رادان و شیلان رحمانی را تجربه کرد.

 

نرگس امینی نقش جن در سریال احضار را بازی کرد که یکی از درخشانترین کارهایش بود. مهارت خانم امینی به درستی در این نقش به نمایش گذاشته شد و تمایل کارگردانها به او برای پیشنهاد کار نیز به دلیل همین مهارت خاص بود. همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سلیمه رنگزن، کیمیا ملایی، شهریار ربانی و شیما مرزی بر تجارب او افزود.

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی نرگس امینی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. او در سریالهای ستایش 2،سالهای مشروطه،تا خوشبختی راهی نیست و زمزمه بازی کرده‌است. بیشتر کارهای نرگس امینی در حوزه تئاتر بوده‌است. شاید مهمترین دلیل تسلط او بر حرفه بازیگری در سینما و تلویزیون و خوش درخشیدنش به دلیل سابقه طولانی باشد که او در حوزه تئاتر دارد. نرگس امینی بسیار هنرپیشه کم حاشیه‌ای است او فردی است که کارگردانان کمترین نگرانی را برای بازی‌هایش دارند چراکه بسیار خلاق عمل می‌کند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
مهیا
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
با سلام خدمت شما و خسته نباشید به خاطر تمام زحماتی که میکشید...اما یه وقت خدای نکرده تصویر یا فیلم های خانوم هایی که حجابشون کامل نیست یعنی اون میزان واقعی گردی صورت که زیر چانه هم شاملش میشه یا دست ها تا مچ و... رو کامل نپوشوندن یا آرایشی دارن یا... رو توی سایتمون قرار ندیم، و یه وقت اگه توی فیلمی حضور دارن اون فیلمو معرفی نکنیم، تا مردهای نامحرمی که اونارو توی فضای مجازی و برنامه ها ببینن و دیدن خارج از حدود واقعی حجاب خدا و با آرایش این خانوم ها براشون گناهه...ما باعث این گناه نباشیم...اگه آقایی یه خانوم نامحرم یا تصویرشونو خارج از حدود خدا ببینن که اون دیدن مفسده ای براشون داشته باشه.. یا اون خانومو بشناسن و مسلمان باشه و خارج از اندازه واقعی حجابی که خدا خواسته یا با آرایشی اون خانوم یا تصویرشونو ببینن براشون گناهه... غیر از این اگه خدای نکرده از این طریق درآمدی به دست بیاریم درآمدمون مسئله دار میشه... انشاءالله که همیشه موفق باشید