صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 28
کد خبر: ۲۶۲۵۴

اظهارات ضد و نقیض پیرامون استعفای حجتی

در حالی که روابط عمومی وزارت جهاد و کشاورزی پیشتر خبر استعفای حجتی را تکذیب نموده بود، شماری از منابع رسانه ای از کناره گیری وزیر جهاد کشاورزی در اعتراض به بازداشت خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل ها خبر داده اند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ صبح امروز رسانه های داخلی در خبری مدعی شدند که خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور شب گذشته بازداشت شده است.

 

خبری که بلافاصله و بر اساس پیگیری‌های انجام شده توسط خبرنگاران حوزه قضایی، تأیید شد. عباس سمیعی، مدیر کل روابط عمومی سازمان جنگل‌ها دیروز گفته بود: آقای آقایی روز گذشته برای پاره‌ای از توضیحات به قوه‌قضائیه رفته بود. البته ما درباره بازداشت وی هیچ اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم بازداشت شده‌اند یا خیر.

 

انتشار خبر فوق بلافاصله با انتشار خبر استعفای حجتی وزیر کشاورزی همراه شد. خبر استعفای حجتی اگرچه پیشتر نیز منتشر شده بود و از سوی روابط عمومی وزارتخانه مربوطه تکذیب شد، اما گویا خبر کناره گیری حجتی در اعتراض به بازداشت خلیل آقایی صحت دارد.

 

بنابر آخرین شنیده ها از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی چند روزی است که از سمت خود استعفا داده است.

 

همچنین در ۱۴ مهر حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام و در تابستان برخی مدیران جهاد کشاورزی استان تهران به دلیل فساد در موضوع واردات گوشت بازداشت شده بودند.

 

با توجه به استعفای وزیر جهاد کشاورزی باید منتظر ماند و دید که آیا دولت بابرکناری محمود حجتی و نشاندن فرد دیگر بر کرسی این وزارت خانه موافقت می‌کند.

 

خبر استعفای حجتی در حالی است که پایگاه خبری آفتاب نیوز در خبری مدعی شده است که: یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهور خبر استعفای محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی را که از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شد تکذیب کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: