صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۵۳
  • سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 13 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 04
کد خبر: ۲۶۹۲۵

تذکر شفاهی به ظریف

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: قبول دارم، ظریف نباید جلسه علنی را ترک می‌کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در پایان جلسه نوبت عصر روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی،گفت: به ترامپ نامتعادل می‌گویم که تحریم‌هایی که علیه کارگران ساختمانی کردید، توهم فشار حداکثری است که راه به جایی نمی‌برد.


وی تأکی کرد: قبول دارم ظریف نباید جلسه علنی را ترک می‌کرد اما چرا سؤال بنده از وزیر کشور در دستور کار مجلس قرار داده نمی‌شود؟

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید هر چه سریعتر لوایح CFT و پالرمو را تصویب کند، مجلس و دولت این دو لایحه را تصویب کرده‌اند؛ آمریکا ما را تحریم کرده است، نباید موجب قفل شدن اقتصاد شویم.

 

کواکبیان افرود: اعضای مجمع تشخیص مصلحت هم اگر موافق شفافیت هستند، آرای خود را به صورت شفاف در مورد این دو لایحه اعلام کنند و مسئولیت وضعیت اقتصادی کشور را بپذیرند.

 

وی همچنین از وزیر کشور خواست در مورد عدم واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین توهین به قومیت‌ها در مسابقه ورزشی پاسخگو باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری به وزیر ارشاد گفت: یا مجوز ندهید یا اگر مجوز می‌دهید، پایش بایستید؛ خانه پدری توسط دادستانی توقیف شده است.

منبع: مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: