صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 07
کد خبر: ۲۷۱۷۵

اسرائیل: در حال حمایت از کُردهای سوریه هستیم

معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اظهار داشته که اسرائیل در کنار کُردهای سوریه قرار داشته و از هر راهی که ممکن باشد از آنها حمایت خواهیم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ از رژیم صهیونیستی به عنوان تنها متحد گروه های کُرد در سوریه و عراق نام برده می شود. حمایت صهیونیست ها از گروه های کُرد در راستای تغییر جغرافیای منطقه و تضعیف کشورهای اسلامی صورت می پذیرد.

 

معاون وزیر خارجه اسرائیل  -‌چهارشنبه- گفت که این رژیم در حال کمک به کردهای سوریه است. «زیپی هوتوولی»، معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، در جمع اعضای پارلمان گفت که پیشنهاد در زمینه این کمک‌ها مطرح شده است. وی افزود: «اسرائیل درخواست‌های بسیاری در این زمینه دریافت کرده است و بیشتر این درخواست‌ها در زمینه کمک‌های انسان‌دوستانه و دیپلماتیک است.»

 

معاون وزیر خارجه اسرائیل گفت: «ما رنج کردها را درک می‌کنیم و از کانال‌های گوناگون به آن‌ها یاری می‌رسانیم.»مقام‌های کرد هنوز واکنشی به این اظهارات نشان نداده‌اند.

 

هوتوولی البته اشاره‌ای به جزئیات این کمک‌ها نکرد و گفت که «در مذاکره با آمریکایی‌ها، موضع‌مان در قبال کردها را اعلام کردیم و از این‌که در کنار مردم کرد قرار داریم به خود افتخار می‌کنیم.»

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: