صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 12
کد خبر: ۲۷۷۱۰

دستگاه قضا: باندهای مواد مخدر را متلاشی می کنیم

معاون دادستان تهران تاکید کرد که قوه قضائیه علاوه بر برخورد جدی با مفسدین اقتصادی در پی مقابله شدید با مفسدین اجتماعی و در راس آنها باندهای مواد مخدر بر آمده و تهران را از لوث وجود آنان پاک خواهیم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛‌ طرح ظفر در راستای مبارزه با مفاسد اجتماعی در جامعه از سوی پلیس مدت هاست پیاده سازی شده است. صبح امروز و در راستای اجرای طرح ظفر 2 ، یک هزار و ۳۰۷ کیلوگرم انواع موادمخدر جاساز شده در محموله سنگ گرانیتی کشف و ضبط شد. در این طرح ۲۷۰ خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

 

سردار مسعود زاهدیان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه طرح ظفر ۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر کشف شده است و ۷۲ درصد از این کشفیات با اقدامات اطلاعاتی بوده و بیش از ۷۰ درصد از استان‌های شرق بوده است.

 

وی با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ تلاش‌های زیادی برای مبارزه با مواد مخدر انجام داده است، گفت: خوشبختانه امسال در موضوع جمع‌آوری معتادین متجاهر از سطح معابر شهری کارهای خوبی صورت گرفته است؛ همچنین در کشفیات مواد مخدر در تهران یک جهش فوق العاده‌ای انجام شده است.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران در اطراف مدارس و سطح معابر همواره اجرا خواهد شد.

 

سردار زاهدیان درباره اقدامات پلیس در جدار مرزها گفت: با تلاش‌های صورت گرفته امروز جدار مرزها تقویت شده است و طی هفته گذشته بیش از شش تن مواد مخدر در هنگ مرزی سراوان و همچنین در هنگ مرزی میرجاوه بیش از دو تن مواد مخدر کشف شده است.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا درباره کمک کشورهای خارجی برای مبارزه با مواد مخدر گفت: متاسفانه علی رغم تاکید ایران در مجامع بیت‌المللی کشورهای اروپایی در این راستا هیچگونه کمکی به ایران نکردند.

 

دستور قوه قضاییه برای برخورد با مفاسد اجتماعی

معاون دادستان تهران در حاشیه طرح ظفر ۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با زحمات پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روزی اجرا شده است.

 

وی ادامه داد: در این طرح ۲۰۰ حکم صادر شد و قوه قضاییه با شدت با خرده فروشان مواد مخدر برخورد خواهد کرد؛ خوشبختانه امروز منطقه شوش، مولوی و هرندی که جزو مناطق آلوده بود خوشبختانه پاکسازی شده است.

 

مهرانگیز خاطرنشان کرد: بر اساس قانون بازپرس این اجازه را دارد که محل و کارگاهی که به سلامت مردم ضرر وارد می کند را پلمپ کند و اگر در طرح‌های پلیس ببینیم که خانه‌ای محل مصرف مواد مخدر است پلمپ خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: دستور قوه قضاییه این است که در کنار برخورد با مفاسد اقتصادی با مفاسد اجتماعی به خصوص باندهای مواد مخدر برخورد شود.

نظر شما