صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 19
کد خبر: ۲۸۲۹۲

دستور ویژه جهانگیری به استانداران برای اهتمام در رفع مشکلات مردمی

معاون اول رئیس جمهور با ارسال دستوری خطاب به استانداران و اعضای دولت خواست تا در راستای اهتمام در رفع مشکلات مردمی کوشیده و گزارش آن را هر سه ماه یک بار برای وی ارسال نمایند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ افزایش قیمت بنزین در خلال روزهای اخیر و حواشی پیرامون آن در سراسر کشور موجب شد تا رهبری معظم انقلاب در سخنانی از مسئولین امر بخواهد تا در رفع مشکلات مردم بیش از پیش بکوشند.

 

ایشان در این رابطه فرمودند: «یقیناً بعضی از مردم از این تصمیم یا نگران میشوند یا ناراحت میشوند یا به ضررشان است یا خیال میکنند به ضررشان است به هر تقدیر ناراضی میشوند.... مسئولین هم البته دقّت کنند، مواظبت کنند، هرچه ممکن است از مشکلات این کار کم کنند... حالا من دیروز دیدم در تلویزیون که بعضی از مسئولین محترم آمدند گفتند که ما مراقبیم که این افزایش قیمت موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها نشود؛ خب بله این مهم است، چون الان گرانی هست، بنا باشد باز اضافه بشود گرانی خب این برای مردم خیلی مشکلات درست میکند، باید مراقبت کنند.»

 

در همین ارتباط صبح امروز معاون اول رئیس جمهور دستور ویژه را خطاب به استانداران و اعضای دولت صادر نمود.

 

جهانگیری در این دستور آورده است: « با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به اعضای دولت مبنی بر ارتباط نزدیک با مردم برای آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع مشکلات مذکور و در اجرای تکالیف دستگاه ­های دولتی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، معاون اول دستور داد اعضای هیئت دولت و استانداران حداقل یک روز در ماه را برای ملاقات مردمی تعیین و از طریق رسانه­ های گروهی اعلام نموده و گزارش اقدامات انجام ­شده برای حل و فصل مشکلات مردم را هر سه ماه یک بار به دفتر وی و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ارائه نمایند.»

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: