صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 25
کد خبر: ۲۸۸۴۶

روحانی استعفای حجتی را پذیرفت

پس از کش و قوس های فراوان پیرامون استعفای احتمالی وزیر جهاد کشاورزی، عضو هیأت رئیسه مجلس از پذیرش استعفای حجتی از سوی روحانی خبر داده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ماه هاست که اخبار متعددی پیرامون استعفای وزیر جهاد کشاورزی در رسانه ها منتشر می شود، اخباری که هر بار از سوی دولت تکذیب می شد. طرح مسئله عدم حضور حجتی در میان مجلسیان در روز سه شنبه بر اخبار احتمالی استعفای او بیش از پیش دامن زد.

 

با این حال مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگاران، در این زمینه اظهار بی اطلاعی می کردند. گفتنی است جلسه استیضاح محمود حجتی قرار است روز سه شنبه برگزار شود.

 

در همین زمینه، احمد علیرضابیگی، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفتگویی روز گذشته اظهار داشت: طبق اعلام هیات رئیسه مجلس، قرار است جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی روز سه شنبه برگزار شود؛ اما وی از زمانی که بخش بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از این وزارتخانه جدا و به وزارتخانه صنعت ملحق شده است، استعفای خود را به رئیس جمهور داده و نسبت به این موضوع اعتراض کرده بود.

 

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسداباد در مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش و در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده: رئیس‌جمهور استعفای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را پذیرفته است.

 

وی افزود: با پذیرش استعفای وزیر جهاد کشاورزی توسط رئیس‌جمهور استیضاح وی که بنا بود فردا در مجلس برگزار شود، منتفی است و مجلس ادامه دستور کار عادی و روزمره خود را خواهد داشت.

 

هفته قبل استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با 37 امضا توسط هیأت رئیسه اعلام وصول شده بود که وزیر جهاد کشاورزی قبل از برگزاری نشست استیضاح از سمتش استعفا داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: