صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 01
کد خبر: ۲۹۴۶۷

واکنش پلیس به فیلم مشکوک اغتشاشات

مرکز اطلاع رسانی پلیس، فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی که در آن ظاهرا سه نفر با لباس های نظامی در حال صدمه به منزلی مسکونی هستند را متعلق به نیروهای پلیس ندانست.

به گزارش راهبرد معاصر؛ این روزها ویدئویی مربوط به اغتشاشات اخیر در فضای مجازی منتشر شده که طی آن 3 نفر با لباس و تجهیزات مأموران ضد شورش، به درب ورودی یک ساختمان حمله و اقدام به تخریب ورودی و شکستن شیشه‌ها می‌کنند.

 

گفته می‌شود این فیلم که با دوربین نصب شده در ورودی ساختمان ضبط شده؛ مربوط به اغتشاشات شیراز است. انتشار این فیلم با انتقادات زیادی در فضای مجازی مواجه شده است. رسانه های ضد انقلاب با نشر پی در پی این فیلم، پلیس را متهم به آسیب زدن به اموال عمومی نموده اند.

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس در ارتباط با انتشار فیلمی از اغتشاشات اخیر در فضای مجازی که ۳ مرد با لباس نظامی مشغول تخریب ورودی یک منزل مسکونی هستند، اعلام کرد: این فیلم مورد بررسی قرار گرفته و صحت آن تائید نمی‌شود. پلیس در سراسر کشور در حال بررسی این فیلم بود تا اگر ارتباطی به ماموران نیروی انتظامی داشته باشد، افراد و مکان مورد نظر را شناسایی کند.

 

آنچنان که مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرده است، کلاه افراد حاضر در فیلم متعلق به یگان ویژه نیست، بلکه کلاه کاسکت است، ضمن اینکه لباس ماموران پلیس را می‌توان از بازار تهیه کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: