صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۱۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 02
کد خبر: ۲۹۶۲۷

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ با افزایش آلودگی هوا در تهران و دیگر شهرستان ها یکی از راه های کاهش آلاینده ها تعطیلی مدارس است که آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانیم.

 

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان همدان فردا تعطیل است

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان همدان فردا در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

 

 به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، به علت پیش بینی برودت هوا و احتمال بارش برف مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان روز سه شنبه دوازدهم آذرماه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می شود.

 

وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸

محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران در خصوص اینکه آیا با توجه به شاخص آلودگی هوای امروز که ۱۳۶ اعلام شد و تداوم آلودگی ها، احتمال دارد فردا مدارس تعطیل شود، گفت: احتمال تعطیلی مدارس فردا بعید است ولی ما در این مورد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که بسیاری این انتقاد را دارند که چرا امروز با توجه به آلوده تر بودن هوا، نسبت به روز یکشنبه مدارس تعطیل نشد بیان کرد: اول اینکه اگر ما روز یکشنبه را تعطیل نمی کردیم و پیشگیری را نمی کردیم و خودروهای بیشتری می آمدند امروز شاخص آلودگی هوا بسیار بالاتر از این می بود ولی ما همیشه مدنظرمان میانگین آلودگی هوا طی ۲۴ ساعت است و بنا بر آن تصمیم گیری می کنیم.


مدارس و دانشگاه‌های مشهد فردا تعطیل است

با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا سه شنبه ۱۲ آذرماه، مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس تمامی مقطع نواحی هفت‌گانه مشهد، تبادکان و رضویه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر و دانشگاه ها تعطیل اند.

 

این تصمیم در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان و کاهش ترددهای درون شهری اتخاذ شده است.گفتنی ست کلیه مدارس استثنائی در مناطق ذکر شده نیز تعطیل می‌باشند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: