صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۰۸
  • سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 26 July 2022
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 05
کد خبر: ۲۹۹۶۲

تکذیب خبر بازداشت ده بسیجی توسط وزارت اطلاعات

منابع امنیتی در وزارت اطلاعات خبر رسانه بی بی سی فارسی مبنی بر بازداشت ده عضو بسیج که در خلال اغتشاشات اخیر به ایفای نقش پرداخته اند را شدیدا تکذیب نمود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ بی بی سی فارسی رسانه دستگاه سلطنتی بریتانیا که در خلال اغتشاشات اخیر نقش بسزایی در موج سواری بر اعتراضات مردمی و تشویق به خشونت ایفا نموده بود، عصر امروز در خبری مدعی شده بود که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، ده عضو بسیج را که در اغتشاشات اخیر به ایفای نقش می پرداخته اند را شبانه و در منزلشان بازداشت نموده است.

 

کوتاه مدتی پس از انتشار این خبر، منابع امنیتی شدیدا خبر یاد شده را تکذیب نمودند. روابط عمومی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران پنج شنبه شب خبر رسانه معاند بی‌بی‌سی در خصوص دستگیری تعدادی از بسیجیان را تکذیب کرد.

 

بی‌بی‌سی به نقل از یک منبع که از وی به نام آگاه و به شرط فاش نشدن هویتش نام برد، نوشت: وزارت اطلاعات ایران اوایل هفته جاری بیش از ١٠ عضو بسیج را بازداشت کرده است.

 

پیش از آن نیز خبرگزاری فارس در خبری نوشت: از چهار مرجع قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سازمان اطلاعات سپاه پیگیری لازم را به عمل آورد که هر چهار مرجع این خبر را تکذیب کردند.

 

همچنین فارس از سازمان بسیج مستضعفین، این سازمان نیز خبر بازداشت بسیجیان را تکذیب کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: