صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 11
کد خبر: ۳۰۵۶۷

حامد بهداد ازدواج کرد + عکس

شایعاتی پیرامون ازدواج حامد بهداد در فضای مجازی این روزها به گوش می رسد که هنوز واکنشی از طرف این بازیگر به همراه نداشته است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شایعاتی از ازدواج حامد بهداد در فضای مجازی پخش شده است که تایید نشده و عکس های منتشر شده از این بازیگر در لباس دامادی مربوط به سریال دل است و ارتباطی با مراسم ازدواج او ندارد .

 

 

حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد بیست و ششم آبان ماه سال ۱۳۵۲ در شهر مشهد مقدس است. در کودکی و نوجوانی در شهرهای مشهد ، تهرام و نیشابور زندگی کرده است ولی در دوران دبیرستان مجددا به شهر مشهد بازگشته اند. وی تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران به پایان رسانده است و در حال حاضر مجرد می باشد.

 

حامد بهداد در مورد زندگی خصوصی اش صحبت نمی کند اما اینطور به نظر می رسد که وی در حال حاضر ازدواج نکرده است.

 

حامد بهداد در مصاحبه ای با این سوال مواجه شد که چرا ازدواج نمی کنید؟ او در پاسخ گفت : به نظر من ازدواج یک روش صحیح برای زندگی است ، اما با سبک زندگی من در این روزهایی که هستم هماهنگ نیست.

 

دوست دارم ازدواج کنم و صاحب فرزند شوم امان الان شرایط برای این موضوع مناسب نیست. بهداد با این متن ادبی پاسخش را پایان داد : در هیچ کجا از این شهر ، هیچ کور سویی از دوست داشتن در یک حریف و همراه نمی بینیم …

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: