صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۳۳
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 17
کد خبر: ۳۱۰۵۴

قتل دختر ۱۴ ساله به دست برادرش

هفته گذشته قتلی که در زمره قتل های ناموسی و خانوادگی گنجانده می شود در روستای آباده بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد رخ می دهد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مزاحمت خیابانی و عصبانیت برادر به تحریک عمویش منجر به قتل خواهر و خودکشی عمو به دلیل عذاب وجدان شد.

 

ماجرای قتل چه بود؟

مدت ها بود که پسری مزاحم خواهر ۱۴ ساله قاتل می‌شده است به همین دلیل خواهر پیش برادرش می رود و او را در جریان این مزاحمت قرار می دهد اما ماجرا ختم به خیر نمی شود و برادر و عموی آن دختر به سراغ پسری که ایجاد مزاحمت کرده بود می روند و او را کتک میزنند.

 

برادر دختر به خانه می آید تا خواهرش را ادب کند.

 

پسر به تحریک عمویش به سراغ خواهر برای تنبیه میرود، عمویی که خودش سابقه زندان و محکومیت داشته و زمان چندان زیادی از آزادیش نمی‌گذشته است.

 

دختر جوان بر اثر کتک ها می میرد

بر اثر اصابت سر خواهرش به دیواروهمچنین به علت ضربه هایی که با چوب به بدنش برخورد کرده است قبل از رسیدن به بیمارستان جانش را از دست می دهد.

 

برادر جوان با رضایت والدین از کلانتری آزاد میشود اما دادستان به موضوع ورود می کند و علیرغم دستور بازداشت این جوان را برای مشخص شدن زوایای این پرونده صادر می کند.

 

عموی خانواده که به تحریک پسر جوان برای تنبیه و یا قتل خواهرش پرداخته بود بعد از دستگیری برادرزاده با خوردن قرص عدس و زدن ضربات چاقو به شکم خودش اقدام به خودکشی می کند.

 

اینکه این اتفاق در قالب قتل عمدی بوده یا خیر، هنوز برای پلیس اثبات نشده است و همچنان پرونده تحت عنوان مرگ مشکوک در جریان است.

 

البته تعدادی از افراد این خانواده هم اکنون در اختیار پلیس هستند تا زوایای این مرگ دردناک مشخص و مسببین احتمالی آن به اشد مجازات برسند.

 

باید از دادستان به صورت ویژه تقدیر کرد که با تصمیم قاطع و ارزشمند خود زمینه را برای روشن شدن زوایای پنهان فوت این دختر جوان و برخورد با مسببان و بانیان احتمالی این اتفاق دردناک فراهم کرده است.

منبع: راک نیوز

نظر شما