صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 18
کد خبر: ۳۱۱۷۹

ورود دستگاه قضا به مسئله کوت عبدالله

در پی وقوع سیل در اهواز و آب گرفتگی شدید در منطقه کوت عبدالله این شهر، سخنگوی قوه قضائیه در گفتگویی با رئیس دادگستری خوزستان از ورود دستگاه قضا به مسئله سیل این استان و منطقه کوت عبدالله خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ با گذشت بیش از ۲۷ ساعت از پایان بارندگی چندساعته، آبگرفتگی شدید در اهواز، آبادان، و کوت عبدالله همچنان ادامه دارد.

 

واحدهای مسکونی و تجاری در بسیاری از مناطق اهواز و کوت عبدالله دچار آبگرفتگی هستند و خودروها امکان تردد ندارند.

 

وسعت بحران به حدی است که به نظر می‌رسد، توان دستگاه‌های خدمات‌رسان استانی امکان امدادرسانی فوری را نداشته باشند.

 

مردم در مناطق مختلف مانند شهرک دانشگاه طی تماس‌های تلفنی با ابراز نگرانی از احتمال فروریختن منازل، خواستار امدادرسانی دستگاه‌های خدمان رسان شدند.

 

غلامحسین اسماعیلی شامگاه دوشنبه در جریان پیگیری مشکلات منطقه کوت عبدالله طی تماس تلفنی خطاب به مردم این منطقه ضمن ابلاغ سلام رئیس قوه قضاییه، خواستار اهتمام همه جانبه مسئولان محلی برای رفع سریعتر مشکل به وجود آمده در منطقه شد.

 

وی با اشاره به اینکه موضوع مشکلات هموطنان در سراسر کشور برای آیت الله رئیسی یک دغدغه جدی است، افزود: هرجا مردم مشکلاتی داشته باشند رئیس قوه قضاییه نسبت به پیگیری آنها اقدام خواهد کرد که از جمله آن موضوع منطقه کوت عبدالله در استان خوزستان است.

 

اسماعیلی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری های رئیس دادگستری استان که به نمایندگی از رئیس قوه در جمع مردم کوت عبدالله حضور پیدا کرده، هرچه سریعترمشکل آب گرفتگی معابر و منازل منطقه برطرف شود.

 

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: طبق گزارشاتی که ارایه شده پیگیری این اقدامات لازم هم اکنون از سوی مسئولان محلی نیز در حال انجام است.

 

کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون در استان خوزستان به دلیل نداشتن زیرساختهای شهری و ضعف در سیستم فاضلاب در بیشتر مواقع به خصوص در زمان بارندگی‌ها مردم آن با مشکلاتی مواجه می شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: