صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 22
کد خبر: ۳۱۵۴۷

دولت همواره برای خروج از وضعیت فعلی در تلاش است

سخنگوی دولت گفت: دولت همواره برای خروج از وضعیت فعلی در تلاش است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی ربیعی طی مراسمی که به مناسبت شب یلدا و به یاد شهدای ایران اسلامی در بهشت زهرا برگزار شد یا حضور در سالن‌های تطهیر این سازمان با اشاره به اینکه هر چقدر هم بهشت زهرا فراموش شود اما این مکان فراموش شدنی نیست گفت: میزان رضایت شهروندان از این مکان از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

ربیعی در ادامه با بیان اینکه امروز همه اقشار جامعه از کارگر تا کارمندان همگی در سختی افتاده اند افزود: در دولت لحظه‌ای وجود ندارد که برای خروج از وضعیت فعلی فکر و تلاش صورت نگیرد و امیدواریم با گذشت سال جاری و در سال آینده وضعیت بهتری را داشته باشیم.

 

وی با اشاره به کار مهمی که توسط پرسنل تطهیر بهشت زهرا صورت می‌گیرد گفت: شما تلاش‌گران با وجود همه مشکلات و غم‌هایی که مردم دارند و به شما مراجعه می‌کنند در کمال آرامش و و مهربانی با شهروندان داغدار مدارا می‌کنید و خدمات صادقانه و خاصی را به آنان ارائه می‌نمایید که اجر و قرب زیادی نزد خداوند داشته و از جانب همه مردم و جامعه و مسئولین نیز جای تقدیر دارد.

 

سخنگوی دولت با اشاره به سختی و زیان‌آور بودن کار برخی کارمندان در بهشت زهرا بیان داشت: امیدوارم بتوانیم تمهیداتی در نظر بگیریم تا شرایط شما تلاشگران و زحمت کشان را تا حدودی بهبود بخشیم.

 

منبع:مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: