صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 29
کد خبر: ۳۲۰۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

زمان واریز یارانه معیشتی جاماندگان، اعلام می‌شود

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه زمانی برای متقاضیانی که درخواستشان برای دریافت سبد حمایت معیشتی دولت تایید شده، اعلام می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ «حسین میرزایی» گفت: پرداخت دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (۱۰ دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

 

وی افزود: افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آنها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

 

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: حدود ۶۶۶ هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آنها تعلق نمی‌گرفت،‌ می‌توانند از ۱۰ دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

 

وی اضافه کرد: درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آنها تایید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند.میرزایی تاکید کرد: درخواست این افراد تنها برای دریافت سبد حمایت معیشتی است و هیچ ربطی به دریافت یارانه نقدی ندارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبر حسنلو
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سلام. بنده 5سال است با بیست سال سابقه کار بیکار هستم روستا نشبنم هیچ داری هم ندارم 50میلیون هم بدهی دارم 5سر عایله هستم کمک معیشتی هم بهم نمیدن. عدالت دولت تدبیر امید یعنی همین
خلیل سلیمانژاد باری
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
09141463121
ناشناس
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
سلام آقای میرزایی زمان ثبت نام اولیه اعتراض عنوان کردید افرادی که سبد معیشتی نگرفته اند در صورت تایید اعتراض 10 دی ماه باسایرین دو برابر واریز می شود حالا که می گوید: (چنانچه درخواست آنها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.) یعنی کی اعلام می شود ؟!! کسی هست راجع به این موضوع بحثی داشته باشد
سجاد
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
سلام خيليا جا موندن از ثبت نام. دوباره زمان بدين براي ثبت نام. منظورم اونايي هستن كه يارانه ميگيرن ولي معيشتي نگرفتن