صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۵۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 04
کد خبر: ۳۲۵۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
کنفرانس خبری دونالد ترامپ

وقاحت ترامپ در اعلام نحوه ترور سردار سلیمانی

رئیس جمهور آمریکا برای توجیه عملیات تروریستی این کشور و شهادت سردار سلیمانی و فرماندهان مقاومت ادعا‌های بی‌اساسی را مطرح کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی یک کنفرانس خبری درباره ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

رئیس‌جمهور آمریکا در نشست خبری درباره ترور قاسم سلیمانی رسماً اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات تروریستی شهادت سردار سلیمانی انجام شده است.

 

وی در گزافه گویی آشکار مدعی شد: سلیمانی هزاران بی گناه را در خاورمیانه کشته بود. قصد تغییر نظام در ایران را نداریم، اما رفتار تجاوزکارانه تهران باید متوقف شود. ارتش آمریکا قاسم سلیمانی را به دستور من کشت.

 

ترامپ در ادامه گفت: لیستی از اهداف مواضع ایران برای عملیات نظامی را در اختیار داریم و اماده‌ایم هر زمانی آن را اجرایی کنیم. اطلاعاتی در اختیار داریم که سلیمانی برای حمله به دیپلمات‌های ما برنامه‌ریزی کرده بود.

 

وی مدعی شد: دیروز تصمیم گرفتیم که جنگ را متوقف کنیم نه اینکه اغازگر جنگی باشیم. کاملا از پیامد‌های راهبردی قتل سلیمانی آگاهیم.

 

گفتنی است، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان الحشد الشعبی طی حمله ناجوانمردانه دیروز نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ایرانی
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
مرگ برامریکا سرنگون شده
فرهاد
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
ترامپ تو مرد میدان نبودی از پشت خنجرزدی..ای دور اطرافت مردانگی است که در خصوص مردانگی تو باید درنگ کرد....واما پیام ایرانیان سردار فدای رهبر و همه فدای سردار....انتقام سختی درانتظارتان است
سلیمه جوکار
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
لعنت به تو ای ترامپ,تو یه بزدلی,,,ایران همه قاسم سلیمانی اند,,,,باید تاوان بدی,,,نگاه صورتت کن چقد منفوری,,,سرخ و کثیف
فواد
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ای حرامزاده بی پدر وقتی انتقام خون سردار عاشوارئیمان راگرفتیم‌ببین باز هم اراجیف خواهی گفت یا به غلط کردن می افتی بدبحت ایران صدها حاج قاسم دارد بخیالت یکی را شهید کردی با بقیه چه میکنی ایران پر است از سلیمانیها حاج قاسم عزیزم انتقام خونت را خواهیم گرفت وچه سخت هم تاوان خواهند داد نصر من الله وفتح الغریب