صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 11
کد خبر: ۳۳۱۰۹

ما به فرزند فلسطین، پسر دمشق و بیروت مدیونیم

سندس الاسد، تحلیلگر لبنانی موسسه مدرن دیپلماسی طی یادداشتی اختصاصی به نمایندگی از جمعی از جوانان لبنانی حامی مقاومت، نگاه این گروه را به شهید قاسم سلیمانی و مرام وی تبیین کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ متنی که در ادامه می نویسم، حرف دل شماری از جوانان حامی مقاومت در لبنان است.

جوانان عزیز ایرانی و ای ملت ایران، اجازه دهید از جانب برادران و خواهران خود در خط مقاومت، همدردی و تسلیت عمیق خود را در  فقدان تسکین ناپذیر سردار محبوب سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران با وفایش به شما تقدیم میکنم. همه ما از این جنایت شنیع ترامپ و رنج جانفرسا عمیقا متحیر و متاثر شدیم. امید که خداوند متعال این رنج را تسکین داده و به ما صبر و آرامش عطا کند.

 

اجازه دهید از این فرصت بهره برده و برای شهید بی بدیل سپهبد سلیمانی بنویسم و از او برای تاثیرات عمیقی که بر ما داشته تشکر و قدردانی نمایم. ما با افتخار عهد می بندیم که  ماموریت مقدس او را جاودانه سازیم و در هر موقعیتی به مظلومین خدمت کنیم. ما عهد می بندیم که شهادت پرافتخار تو نقطه آغاز انتقام، خوار شدن و نابودی جنایات ضد بشری صهیونیزم و آمریکا  در تمامی منطقه غرب آسیا خواهد بود و تمامی توطئه های خبیثانه را خنثی خواهیم کرد.

 

ما همیشه سپاسگزار و مرهون تو هستیم. تو نهایت ایثار و از خودگذشتگی را به تصویر کشیدی و مشتاقانه جان خود را برای امتی که به آنان بسیار عشق می ورزیدی و باورشان داشتی فدا کردی. تو متواضعانه و متعهدانه زندگی کردی، بدون هیچ هراسی با تروریسم مبارزه و نبردهای پرافتخار بسیاری را فرماندهی کردی و به خاطر ما به شهادت رسیدی.

 

فرماندهم! سپاس که ما را به مسیر درست رهنمون گشتی. پیش از هر چیز، برای خدمت در این راه مقدس، راه تو و راه شهدای گرامیمان، که جان های مقدس خود را در این راه فدا کردید تا ما از آزادی و شکوه و سربلندی خود لذت بریم،اعلام آمادگی می کنیم.

 

ادای احترام به افسانه باصلابتی که واشنگتن را طی چهار دهه گذشته به وحشت انداخت، به فرمانده انقلابی که الهام بخش مظلومین بود و آنان را که مدتها در معرض فرهنگ استعماری ترس، بزدلی و تسلیم بودند، بیدار کرد. ادای احترام به فرمانده بی نظیری که در کنار اقشار رنج دیده بود و همیشه آرزو داشت سرباز مدافع ناامیدان باشد. ادای احترام به این فرمانده فداکاری که با قلبی علوی، ایثار عباس گونه و پایمردی حسینی کوشید تا به مقام جاودان و متعالی شهادت رسید. ادای احترام به فرزند فلسطین ، مؤمن به آزادسازی قریب الوقوع آن و پسر بیروت و دمشق، که از شرافت و حاکمیت آنها محافظت می کرد، به فرزند بغداد، موصل و بصره، آن فرزند سرفرازی که تکفیریان را خسته و آمریکا را از رویای تقسیم عراق به ایالت های جنگ افروز و متخاصم نومید کرد. پسر صعده و صنعا و هر خانواده یمنی پابرهنه ای.

 

ما دوست داریم شما بدانید همانطور که فتوحات قهرمانانه ی شما به ما آزادی بخشید، مهم نیست ما چه میزان قربانی دهیم، یقینا زمانی که به خاطر امت تقدیم شوند، فزونی خواهند یافت. ما به شما، و همرزمان شجاع شما و همه کسانی که پیش از این به شهادت رسیده اند مدیون هستیم. اکنون وظیفه ماست که در تکریم خالصانه ی شهادت، افسانه ی بی بدیل، ارزشهای والا و دستاوردهای تاریخی خود احترام بگذاریم. شما برای همیشه در قلب و ذهن ما و نسل های آینده ما که همیشه محب و مدیون شما خواهند بود، هستید.

 

همه ما سرباز ارتش فرمانده معظم انقلاب هستیم و در کنار او محکم خواهیم ایستاد. شهادت شما در واقع ما را بیدار کرده است و مطمئناً روزهای تاریکی را برای جنایتکاران متکبر صهیونیست و آمریکایی به ارمغان خواهد آورد. ما عهد می بندیم که آنها را به ذلت نشانیم و مردمان درمانده خود را از برتری جنایتکارانه آمریکایی و صهیونیستی آزاد کنیم. شما به ما نشان داده اید که چگونه مبارزان بی باکی باشیم. شما در ما ریشه کرده اید که چگونه هژمونی تروریسم استعماری  را خنثی کنیم و به ما آموختید که از مسیر مقاومت مقدس گمراه نشویم، همانگونه که شما با قدرت و از خودگذشتگی در این مسیر می ایستید. ما با فرمانده عهد می بندیم که در همه جبهه ها اسلحه خود را در دست گیریم و به سوی پیروزی های قاطع تاریخی گام برداریم.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: