صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۲۳ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 13
کد خبر: ۳۳۴۵۲
تعداد نظرات: ۱۹۸ نظر

پست وقیحانه مهناز افشار خطاب به دختر شهید سپهبد قاسم سلیمانی

پست وقیحانه مهناز افشار خطاب به دختر شهید سپهبد قاسم سلیمانی را ادامه میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛  مهناز افشار که اخیرا در یک برنامه ماهواره ای به عنوان داور شرکت کرده است و پست وقیحانه مهناز افشار خطاب به دختر شهید سپهبد قاسم سلیمانی را که جدیدا منتشر کرده است در ادامه میخوانید.

 

 

مهناز افشار بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که در سال 1393 با محمدیاسین رامین ازدواج کرد که حواشی زیادی را نیز به دنبال داشت.این بازیگر در خرداد ماه سال 94 صاحب فرزند دختری شد، وی فرزندش را در کشور آلمان به دنیا آورد و اسم لیا را برای او انتخاب کرد.

 

حمایت مهناز افشار از شرکت دارویی

مدتی قبل مهناز افشار با تبلیغ یک آمپول برای پیشگیری از اعتیاد در صفحه اینستاگرام خود که حدود هشت میلیون فالوور دارد، حاشیه جدیدی برای خود ایجاد کرد که واکنش‌های منفی بسیاری را به‌ دنبال داشت.

 

البته این اولین‌بار نیست که نام مهناز افشار با یک موضوع دارویی گره می‌خورد و حاشیه‌ساز می‌شود؛ مرداد سال 95، محمدیاسین رامین، همسر این بازیگر سینما، با شکایت سازمان هلال‌احمر درخصوص واردات دارو روانه زندان شد.

 

حالا این بازیگر در کلیپی که روز گذشته منتشر کرده است، بار دیگر حاشیه‌ساز شده. او در این کلیپ درباره آمپولی به نام نالوکسان حرف می‌زند که می‌تواند از سوء‌مصرف مواد مخدر جلوگیری کند.

 

آمپولی که افشار در ویدئو خود مدعی شد مردم می‌توانند آن را بدون نسخه پزشک از داروخانه‌ها تهیه کنند. بلافاصله پس از این ماجرا، وزارت بهداشت به تزریق این آمپول واکنش نشان داد و اعلام کرد داروی خطرناکی است و بهتر است سلبریتی‌ها دارو و درمان را به اهلش واگذار کنند.

 

تولد فرزند بازیگر جنجالی در آلمان

تولد فرزند دختر مهناز افشار بازتاب فراوانی در رسانه های کاغذی و مجازی داشته است.این فرزند دختر که "لیا” نام دارد، پنجم خرداد ماه فرسنگها دورتر از زادگاه مادرش در آلمان به دنیا آمد.

 

 

اینکه چرا آلمان زادگاه لیا شده است به خاستگاه خانوادگی همسر مهناز افشار بازمی گردد. سوسن صفاوردی مادرشوهر سابق مهناز افشار سالها در آلمان زندگی کرده بود و او نیز برای فرزندش تابعیت آلمان را در نظر گرفت.

 

ارتباط قتل طلبه همدانی با مهناز افشار

یک حسابی جعلی با تصویر دروغین یک روحانی مازندرانی پیامی منتشر کرد که حساسیت فراوانی برانگیخت. این پیام پس از حضور نیرو‌های حشد شعبی برای کمک به مردم در مناطق سیل زده منتشر شده بود.

 

محتوای پیام این بود که از زنان و دختران مجرد درخواست می‌کرد که به "صیغه برادران حشد شعبی" درآیند. انتشار این توئیت از یک حساب جعلی بازتاب گسترده‌ای داشت.

 

مهناز افشار نیز درگیر جو فضای مجازی شد و در مطلبی این تویئت را "حقارت آمیز" خواند و از کسانیکه در مقابل آن سکوت کرده اند انتقاد کرد.اتفاقی که باعث شد مهناز افشار و توئیت جنجالی اش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، قتل روحانی همدانی بود.

 

این قتل که توسط یکی از شاخ‌ها و اراذل فضای مجازی رخ داد، باعث شد بحث "روحانی ستیزی" و مقابله با این قشر داغ شود.

 

در فضای مجازی دو دسته تشکیل شده اند عده‌ای به حمایت از بهروز حاجیلو قاتل روحانی همدانی پرداختند و در این راستا شایعات فراوانی منتشر کردند. این عده مدعی شدند که مصطفی قاسمی، روحانی همدانی همان فردی است که در توئیتر خواستار "صیغه شدن زنان ایرانی توسط مردان حشد شعبی" شده است. این یک دروغی آشکار بود، اما تاثیر خود را گذاشت.

 

پرونده مهناز افشار ظاهرا یک شاکی خصوصی هم دارد. او کسی نیست جز سیدغفار دریاباری طلبه‌ای مازندرانی که اکانتی تقلبی در توییتر با استفاده از عکسش فعالیت می کرد و با انتشار توییتی درباره حشدالشعبی خبرساز شد.

 

مهناز افشار بعد از جریان شکایت طلبه مازندرانی که حکم احضارش به دادسرا صادر هم شده بود، بارها گفته که به ایران برمی‌گردد و اما حتی برای اکران فیلم قسم هم به ایران نیامد.

 

ماجرای طلاق مهناز افشار از یاسین رامین

مهناز افشار بازیگری که بیشتر او را با کارهای سینمایی و حواشی ایجاد شده پیرامون او می‌شناسیم در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد.یاسین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد است .

 

آنطور که در آن زمان برخی رسانه‌ها مطرح کردند، مهناز افشار دومین همسر محمد امین ( یاسین) رامین بود و در سال ۱۳۹۳ جمعیت هلال احمر ایران به دلیل تصاحب اموال آن سازمان و واردات شیر خشک فاسد از یاسین رامین شکایت کرد.

 

در ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ یاسین رامین بازداشت شد. او به واردات شیر خشک فاسد از طرف شرکت رشد در آلمان متهم بود که با شکایت این سازمان، به دلیل عدم توانایی در پرداخت وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی بازداشت شد.

 

این مساله و حاشیه‌ها برای مهناز افشار و زندگی شخصی‌اش ادامه داشت و او تحت فشارهای مطرح شده در آذر ماه ۹۷ اعلام کرد که همسرش از آنچه او «شایعه پراکنی» دربارهٔ پرونده شیر خشک و مهریه میلیاردی افشار می‌داند، از رسانه‌ها شکایت می‌کند.

 

مهناز افشار بعد از آن در توییتر رویکرد خاصی را در پیش گرفت و در بسیاری از مسائل سیاسی و اجتماعی روز واکنش‌هایی به عنوان یک شهروند در فضای مجازی انجام می‌داد.

 

اما طی ماه های اخیر مهناز افشار با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد.

او نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.» توییتی که نشان می‌دهد افشار می‌خواهد فصل پر فشار و پر حاشیه‌ را اینگونه برای خود تمام کند.

 

حضور مهناز افشار در رسانه سعودی

برنامه استعدادیابی با عنوان «ایران‌ز گات تلنت» محصولی از شبکه ام‌بی‌سی پرشیا است، یکی از زیر شبکه‌های هولدینگ رسانه‌ای mbc که چند سالی است فعالیت می‌کند و نامش به گوش خیلی‌ها آشناست.

 

نکته مهم‌تر این مجموعه رسانه‌ای این است که همه آن‌ها متعلق به عربستان سعودی هستند!مجموعه شبکه‌هایی که ام‌بی‌سی پرشیا یکی از زیرمجموعه‌های آن است و برنامه استعدادیابی ایرانی راه انداخته و مهناز افشار، بازیگر ایرانی هم در آن نقش دارد!

 

مهناز افشار ، بازیگر سینمایی کشورمان که مدتی است در خارج از ایران به سر می برد به عنوان داور در کنار ابی ، آرش - خواننده - و نازنین بنیادی - بازیگر - در خارج از کشور نشست. او با پوششی خاص و حجاب عجیب در این مسابقه استعدادیابی شبکه ماهواره ای ام بی سی پرشین به عنوان داور حضور یافته است.

 

پست جنجالی مهناز افشار خطاب به زینب سلیمانی

 مهناز افشار که دیگر در ایران زندگی نمیکند در پستی خطاب به زینب سلیمانی دختر شهید قاسم سلیمانی نوشت :

«خواهرم!

زینب سلیمانی، تو هم دختر همین سرزمینی؛ انتقام سخت که برای خون پدرت طلب کردی تا همین‌جا داغ بی‌پایانی بر هموطنهات تحمیل کرده. خشمی، فریادی، انتقامی اگه هست، دیگرآن‌هم دارن. لطفاً تفنگت رو زمین بگذار و در کنار مردمی که انتقام گیرنده‌ای ندارند عزاداری کن!»

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۰
بی نام
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شهید واقعا حرمت داره.هرکسی از هر تیپی ،پای شهید که وسط میاد واقعا احترام قایل میشه.اما.سلبریتی تو که تا معروف شدی وتو ها که تا معروف شدین،از ایران دررررفتین چرا.دیگه ایران براتون آه شد؟تنگشد.دیگه نتونستید خیلیاتون نفس بکشید؟عجب!!!خیلیاتون که به نشانه رسیدن به تمدن عریان کردین....مردم که کم حافظه نیستن.فکر روزی باشید که تاریخ مصرفتون تموم بشه وباز با تیپا شوتتون کنند ایران.تازه اگه ایرانم راهتون بده.بعد ببینید ،مردم باهاشون چه می کنند؟؟؟؟.
فدایی شهدا
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
اسم دختر سردارمان را روی زبان نجست نیار به کوری چشم تو و هم پیاله هایت تا جان در بدن داریم لحظه ای تنهایشان نمیگذاریم
ناشناس
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
فقط نظرات منفی رو چاپ کردید، خیلی خیلی تابلو و ضایعه, البته می‌دونم نظر منم نمیذارید
...
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
وقتی هر خریو سلبریتی و معروف میکنن همین میشه دیگه به خودشون اجازه دخالت‌تو هرکاری و میدن
ناشناس
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
من واقعا متاسف هستم برای دولت ایران که به دلیل تبلیغ و فروش اون شیر خشکای فاسد گذاشتن همچین سگ صفت ادم کشی راحت بگرده که الان بخواد وایسع اینجا زرزر کنه
ناشناس
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
یکی این میمون گربه صفت و بگیره بفرسته اون دنیا اگه دستم بت میرسید با چاقو هفتاد تیکت میکردم زنیکه اخه ادمکش تو اگه نگران جان مردم بثدی که پول اون شیر خشک های فاسدی که باشون جون اینهمه شیر خوارو گرفتی نمیخوردی وقیح سگ صفت چجور جرعت اظهار نظر میکنی بتوچه به توی جاکش چه برو پی خماریت
ریحان
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
خواهر مهناز افشار تو که در کمال سر افکندهگی دختر این سرزمینی چه گوهی خوردی پای ملیت دخترتم نوایسادی پس دهنتو ببند ادعای ایرانی بودن نکن که نیستی فقط زبنشو یادگرفتی یه ذره غیرت و رگشو نداشتی
ریحان
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
خواهر مهناز افشار تو که در کمال سر افکندهگی دختر این سرزمینی چه گوهی خوردی پای ملیت دخترتم نوایسادی پس دهنتو ببند ادعای ایرانی بودن نکن که نیستی فقط زبنشو یادگرفتی یه ذره غیرت و رگشو نداشتی
آرام
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
خواهرم مهناز افشار
لطفاً در جای کسی ک نیستی اظهار نطق نکن چرا باید سرمونو بکنیم زیر برف؟بگیم هیچ اتفاقی نیفتاده افتاده آغا افتاده ما مثل شما بی غیرت نیستیم ک سردار کشورمونو بعد اون همه رشادت و تلاش شهید کنن دم نزنیم تا قلدر تر بیارن غلط دیگ بکنن
مملی
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
دختر سلیمانی پول گوشی و از کجا آورده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2000 هزار دلار براش انگار پول زیادی نیست گه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاک پای دوست داران مرد میدان
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
خاک بر سر تو افشار اگه سردار سلیمانی نبود تو الان چند تا بچه داعشی داشتی

گرفتین که چی میگم؟
ناشناس
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
... افشار! شما هستیدکه همیشه عادت به کنار گذاشتن تفنگ و راحت تسلیم بودن و وطن فروشی دارید لطفا عقایدتان را که مانند شیر خشکتان کپک زده برای خودتان نگه دارید و برای دختر سردار نسخه نپیچید. در اغاز هم هرچه فکر کردم خانم برازنده ات نبود که کنار فامیلت بنویسم همان ...افشار بهتر است.
ناشناس
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
دمش گرم، بله حرف حق تلخه
ناشناس
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
این مافیای دارویی و تروریست دارویی علیه ایرانیان ، المهناز دهن گشاد، فراری سه لیتری به نفع غربی ها عجب خودش رو جرمیده!
ایکاش دستور جلب اش رو به پلیس بین الملل زودتر بدهند تا خفه خون بگیره و تو دادگاه ببینمیش.
منم
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
خانم افشار! این مردم، مشغول پرداختن هزینه‌ی رجزهای دختر حاج‌قاسم نیستند، بلکه دارند کتک از تبلیغات بنفش شما می‌خورند در مدح حسن روحانی، که تازه جمعه فهمید تغییر قیمت بنزین را! فریب این فالوئرهای مجازی را نخور دخترک روی سن! باغ‌وحش هم که بروی، قفس میمون بیشترین مشتری را دارد!
زهرا
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
خانم افشار لطفا خفه شو....
ناشناس
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
مهناز افشار دلم میخواد برای یک دقیقه تورو بندازم وسط داعشی ها که اون زبون درازتو ببرن
هرچند که تو خودت از داعشی ها کثیف تری............
بعدشم تو در جایگاهی نیستی که بخوای در مورد سردار عزیزما یا دختر سردارما نظربدی
ناشناس
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خدامیدونه امثال این مهناز افشارها خیلی بیشترازدشمنی که روبروتفنگ بدست گرفت بدترند.خودشونوملعبه شبکهای بیگانه کردند انوقت ادعای خودخوری برای ملتم دارن توبی عفت کجا سردار باغیرت و باشرف ما سلیمانی کجا .
قوقولی قوقو
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
ای مهناز بی تربیت
کسب و کاری نداری که به خرافات گیر دادی
فرید
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
همچین تیتر زدی وقیحانه فکر کردم چی گفته شایدم میخوای مخاطب جذب کنی در ضمن به نظر میاد فقط نظرات خاصی رو منتشر می‌کنین موفق باشین خدا به هممون رحم کنه
کوروش
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
مهناز غیرت وطن پرستی خوب چیزی است که تو فاقد آن هستی.
ناشناس
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
سلام خانم مهناز افشار شما هیچ حقی ندارید که درباره دختر شهید سپهبد حاج قاسم این گونه سخن بگویید وبه نظرم به شما هیچ مربوط نیست این رو باید خود مردم تصمیم بگیرم که در راهپیمایی معلوم شد اما دختران ایران زمین افتخار میکنیم دختری چون زینب خانم داریم و شما هم هیچ حقی به دخالت ندارید چهر چی هم باشه ما ایرانیم وهیچکس جرعت ندارد در بارهای شهدامون و فرزندان شهدا دخالت کنند پس لطفا شما هم دخالت نکنید و شما اصلا به نظرم هیچ ترکی از شهدا ندارید اگر یکم می‌فهمیدی اشک از چشم هایت جاری می‌شد و وطن فروشی نمیکردی و اینم دوباره بگم به شما هیچ مربوط نیست و خانم اینم بهتون بگم که ما دخترای ایرونی افتخارمون که دختری مانند زینب خانم داریم این دستور نبود این تصمیم کل مردم ایران نه بلکه جهان است پله شما اصلا و ابدا مربوط نیست ما هرچی که باشیم وطن فروش نیستیم
فریبا
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
درود بر غیرتت حاج قاسم ، درود بر شر فت سردار ، درود بر م ردانگیت ، درود بر مهربانی و همه خوبی هایت ، مرد برای شما کلمه ای واقعی ست ، سردار عزیزمان دوستت داریم
من
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
من اصلا کاری ب حرفای اینا ندارم درباره چیز دیگه میخام بگم
دوستان ارزشی که انقدر میگید امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکن پس چرا خامنه ای گفت باید انتقام بگیریم و از عراق بیرونشون کنیم چرا نتونستن از خاک کشوری که براش خون دادن بیرونشون بکنن؟ اونوقت میخان جاهای دیگ حرفش بشن این بود همون هیچ غلطی نمیتونن بکنن؟!!
یا شایدم اینک اقتصادمون فلج شده به دنبالش فساد اخلاقی جنسی فرهنگی رواج پیدا کرد ولی بازم میگید امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکن.
پاسبورتمون بی ارزش پولمون بی ارزش دزدی بیداد میکن اختلاس میکنن مسئولین ولی بازم خداروشکر ک امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکن .
فقط ی نکته خداروشکر هنوز هیچ غلطی نمیتونه بکنی ما اینجوری به فاک رفتیم اگ بخاد غلطی بکن میخایم چی بشیم واقعا عقل چیز بسیار خوبی است کاش بلخره سر عقل بیاید و بفهمید درست چیه غلط چیه
من
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
من اصلا کاری ب حرفای اینا ندارم درباره چیز دیگه میخام بگم
دوستان ارزشی که انقدر میگید امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکن پس چرا خامنه ای گفت باید انتقام بگیریم و از عراق بیرونشون کنیم چرا نتونستن از خاک کشوری که براش خون دادن بیرونشون بکنن؟ اونوقت میخان جاهای دیگ حرفش بشن این بود همون هیچ غلطی نمیتونن بکنن؟!!
یا شایدم اینک اقتصادمون فلج شده به دنبالش فساد اخلاقی جنسی فرهنگی رواج پیدا کرد ولی بازم میگید امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکن.
پاسبورتمون بی ارزش پولمون بی ارزش دزدی بیداد میکن اختلاس میکنن مسئولین ولی بازم خداروشکر ک امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکن .
فقط ی نکته خداروشکر هنوز هیچ غلطی نمیتونه بکنی ما اینجوری به فاک رفتیم اگ بخاد غلطی بکن میخایم چی بشیم واقعا عقل چیز بسیار خوبی است کاش بلخره سر عقل بیاید و بفهمید درست چیه غلط چیه
علی
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حاج‌قاسم‌سردار‌مقاومت‌حق‌علیه‌باطل‌بودوشهادتش
به‌امید‌خدازمینه‌ساز‌فروپاشی‌قدرتهای
پوچالی‌امثال‌امریکا‌اسراییل‌خواهد‌شد
شایددهن‌آب‌بکشی‌بهترباشه‌کنیز‌غربی‌ها
تورا‌به‌این‌حرفهاچکار
ناشناس
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خانم افشار شما که دارید ازاین مملکت دفاع میکنید چرا دینتون به مملکت فروختین
ناشناس
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
خدا هم تو رو وهم آب و آرش و نازنین نور رو لعنت کنه حروم زاده ها
اگه سردار عزیزمون نبود تو او داور های عوضی تر از خودت داعش سراتون می برید و می ریخت تو غذای مامان باباهاتون
ناشناس
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
ر
ناشناس
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
خوب که چی . زینب چی گفت ؟
این خانم هارو بندازید به جون همدیگه تا یکم بخندیم .خخخخخ
ali
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
مهناز افشار زن نما، اگر حاج قاسم نبود پدر بی غیرتت باید تورا از بازار برده فروشها پیدا می کرد گرچه میدانم یک زن فاسد و حرامزاده و ولد زنا از این دست به دست چرخیدن بدش نمیاد.
جنایات و خیانتهای تو بر همگان آشکارست.
ناشناس
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
سردار خوبم روحت شاد ممنونتونیم برآشادی روح شهدا .سردارسلیمانی امام شهدا صلوات
ناشناس
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
امروز 22بهمن روز پیروزی ایران وچهلمین روز شهادت سردار ایران نه .....نه ببخشید معذرت میخواهم بزرگ مرد واسوه جهان یعنی سردار قدرتمند . سرباز ولایت وامامت.تنها کسی که با شجاعت وغیرت دست داعش وتکفیریهارو از کل دنیا کوتاه کرد .آو که تا زنده بود دشمنان از سایه اش بر خود میلرزیدند از ترس واینک از نامش .یادش واسوه بودنش .وشهادتش برخود میلرزید. شهید سردار سلیمانی بود .هست وخواهد ماند .دشمن ملعون بداند تمام مردم ایران همه سردار سلیمانیند .اینبار محکمتر بر ردپای حاج قاسم عزیزدوشادوش رهبرمون با افکار واندیشه های حاج قاسم به میدان می آییم در هوای سرد حتی اگر سنگ از اسمان ببارد می آییم ونمیگذاریم علم حاج قاسم بر زمین بیفتد .آمریکا اسرائیل ننگت باد .مرگت باد ......مرگ بر آمریکا. مرگ بر تروریسم .❤❤❤❤✌✌✌✌✌✌✌
ناشناس
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
سلام درود بر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی .
شبنم
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
وطن فروش پست، دهنت ببند در این حد و اندازه ها نیستی که درباره شخص فوق العاده ای چون ژنرال سلیمانی نظر بدی پس خفه شو
ناشناس
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
افشار غلط زیادی کرده که اصلا در مورد دختر سردار اظهار نظری بکند. حق نداشت حتی اسم دختر سردار را بر زبان بیاورد . بهتراست که کنیزی همان سعودیها را بکند حتما چند وقت دیگه هم عروس داعش میشود.
ناشناس
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
خانم افشار شما که سواد غیرت دینی نداری حداقل فقط در بازیگری و نت های موسیقی نظر بده که بهت بیاد. شما اگر دلسوز بودی خودت را به کشوری که دین و همیت دینی آن هیج ارتباطی با این اظهار نظرها ندارد نمیرساندی. زینب پدرش مردی است که اگر بی خوابی و قدرت فرماندهی او نبود الان نیمی از ناموس کره زمین در خطر بود. این دختر با افتخار باید دنبال انقام پدرش باشد که حداقل شما در امان بمانی.
رضا
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
خانم وطن فروش مگه شوهر شما نبود که با وارد کردن شیرهای فاسد جان مردم این سرزمین رو تهدید میکرد چه شده که الان دلسوز ایرانی ها شده ای .تو اگه غیرت در بدنت بود وطنت رو به پول نمیفروختی.لقمه حروم.خائن.تو را به اظهار نظر درمورد خانواده محترم شهید سلیمانی چه.
استاد
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
تروخدا همون جا بمون به کشور برنگرد ما تو وامثال تورا نمیخواهیم میگند هرچی کم سوادتر باشی در هر زمینه ای اظهار نظر می کنی قضیه این نیم لیتری ها مثل افشاره
ناشناس
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
مهناز تو به عشق و حالت بپرداز و به ذهنت فشار نیار
اکبرازمشهد
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
شما خانم افشاربهتره دهان کثیفت راببندی وحدومرتبه خودت رابدانی تورو چه به اظهارنظردرموردسردارسلیمانی
ا
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
زرزرنکن شغال
مهری
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
لیاقتت همون بغل ابن و اون بودن حقت بود دست داعش بیفتی و بجای ابی بغل داعشی ها باشی
ناشناس
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
من شاید ازاین بسیجی هایی که عاشق سینه چاک رهبرین نباشم ولی شهید سلیمانی رو خیلی قبول دارم یک مرد واقعی پیرو راستین علی (ع)حافظ خاک و ناموس و اعتقادات ایرانی که مظلومانه به شهادت رسید .از آدم نفهمی مثل این افشار بی سواد وطن فروش نباید انتظار بیش از این ها داشت از این خانم بازیگر ایراینما وامثال آدم های مثل ایشون متنفرم
محسن
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
مهناز افشار کثیف اگر امثال حاج قاسم نبودند تو الان مثل دستمال کاغذی بین داعشی ها دست به دست میشدی
مهدی
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
این نطفه حرام ارزش ندارد که حتی در موردش نظر دهیم . واما زینب دختر قهرمان سرزمینم بدانید که ما هرگز دست از قرآن خدا،حسین وسردار سلیمانی ها بر نمی داریم تا آقایمان ،مولایمان وامام زمانمان بیایند انشاالله
امین
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
درود به شرفت مهناز افشار دلاری که در هند پاکستان ۲۰۰ تومن است اینجا رسوندن ۱۳ هزار تومن دویست تومن آدامسم نمیشه کشورو ویران کردن
پاسخ ها
ایلیا
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
شرف اونم مهناز افشار؟ اون موقع که شیرخشک فاسد وارد بازار کردن اوج بیشرفی خودش و اون شوهر بی غیرتشون بود. اصلا تو مگه شرف داری یا میفهمی شرف چیه.
محمد
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
مهناز وطن فروش.مگه شوهر تو نبود که با وارد کردن شیرهای فاسد جان همین مردم عزیز ایران رو به خطرانداخته بود حالا چه شده که امروز دلسوز مردم ایران شده ای.هدف خائنی مثل تو برای همه عین روز روشنه که دنبال چه هستی .پس لطفا دهن کثیفت و ببند ودرمورد خانواده محترم شهید سلیمانی نظرنده.
پاسخ ها
ایلیا
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
واقعا!! با بی شرمی شیرخشک فاسد واردکردین و خدامیدونه جون چندتا بچه بیگناه رو گرفتید. دهن کثیفت رو ببندنجس.
وحدت
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
درودبه سردارعزیزومردم غیور ملتم که بار دیگر وحدت و قدرتشون رو به نمایش گذاشتن ونشون دادن اگه هرچی هستیم اما طرفدار حقیم
به نظرمن سردار سلیمانی یکی از۳۱۳یار امام زمان هست هم شجاع هم مخلص...
افشارتوکه رفتی وایران ومردمش رو به بیگانگان فروختی ،دیگه برو لطفا درباره ایران ومردمش اظهار نظرنفرما
سارا
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
فقط سردار سلیمانی
مهدی
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
دمت گرم سردار حاجی زاده لطف کن یکی از اون موشکای کروز نقطه زنتا بزن تو همین برنامه ایی که افشار هست راحت شیم اینقد چرت نگه
پاسخ ها
ایلیا
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
سلام. حیف موشک ایرانی که به تن کثیف و نجس این زن بی حیا وفاحشه ومایه ننگ زنان ایرانی اثابت کنه.
مهدی
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
دمت گرم سردار حاجی زاده لطف کن یکی از اون موشکای کروز نقطه زنتا بزن تو همین برنامه ایی که افشار هست راحت شیم اینقد چرت نگه
ایرانی
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
سلام. میخوام فقط یه چیزی بگم. اگه اون هواپیما واقعاً موشک کروز بود وسپاه هم غیرعمد اونو نمیزد چون اپراتور کروز تشخیص نمیداد و اون موشک به جایی اصابت میکرد که بیشتراز ۱۷۶ نفربیگناه که مقیم ایران بودن نه جایی دیگه، کشته داشت اونوقت قضاوتتون چی بود؟ بازم میگفتید چرا سپاه نزدش و باعث شد اینهمه کشته بشن؟در اون صورت هم شما کوتاه فکرا بازم سپاه رو به صلابه میکشیدید..
ناشناس
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
مهناز بی ابرو توکی هستی که بخوای نظر بدی وطن فروش
ناشناس
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
خانم مهناز افشار اگه نظر ندی کسی نمیگه زبون نداری نظرات مسخرتو درباره دختر سردار برای خودت نگه دار یه مملکت خواستار انتقام خون سردارشون بودن نه اونهای که توکشورهای منافق بسر میبرن
بی نام
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
خاک کف پای زینب سلیمانی به تو وطن فروش سعودی هرزه می ارزه
چند وقت دیگر مثل بقیه وطن فروشها به مانند علف هرز پرتت میکنن بیرون و تبدیل به یک پناهنده بدبخت میشی
اسلامیان
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
مرگ بر تو وطن فروش خائن که رفته ای عربستان و به ال سعود کثیف تن فروشی و ک... فروشی می کنی تو حق نداری به قهرمان ملی ما توهین کنی و یا به دختر سردار سلیمانی پیام بدی
ناشناس
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
مهناز افشار از دولت پول ایرانیان زبان در آورده و برای اجنبی جماعت واق واق میکند . دهنت راببند وخوش گذرانی کن واق واق هم نکن
جاوید
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
متاسفم برای رسانه هایی که به حرف های پوچ و بی ارزش این خانم می پردازند
ناشناس
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
انگار دیگه هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد که همه فکر و ذکر
مسئولین خصوصانمایندگان مجلس شده سفیر انگلیس که چرا با
خانواده کشته شدگان هواپیما ابراز همدردی کرده اقایان مسئول !شمااگر ابراز همدردی بلد نیستید که نیستید حداقل نمک به زخم مردم نپاشید
بگذارید حداقل خارجیها مرحمی برای زخم خانواده های داغدار
باشند. با این فرمان جلو برید کتاب هم در باره اش مینویسید.
پاسخ ها
ناشناس
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
همدردی سفیر انگلیس؟ واژه وقاحت هرگز قادر به توصیف عمق افکار شما نیست
ناشناس
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
جوک قرن بود: همدردی انگلیس با ایران!!!! اینا نسل کشی نکنن همدردی سفیر رذلشون پیشکش
ناشناس
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
میگم شماتوی عزاداریهاتون فحش میدید؟؟؟ یاگریه میکنید بخاطر فقدان عزیزانتون... ازکجا این سفیرشده صاحب عزا؟؟ پس چرا برای بقیه عزاداریهای ایران نیومد؟؟؟ بقیه سفرا چرا نیومدن برا اقامه عزا؟؟یه کم فهم وعقل خوب چیزیه. اجنبی برا مادل بسوزونه... بلا به دور..
رضا
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
مهناز افشار لطفا خفه. اون هواپیما هم اگه اشتباه زده شد بخاطر اشتباه عمدی اربابت اون ریش رنگیه که پروازها رو کنسل نکرد و امار به دشمن داد. همه خائنهایی مثل شما و ارباباتون برید گم شین که چیزی از انسانیت و فداکاری نمیفهمید.
ناشناس
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
حق با مهناز افشار هست
پاسخ ها
ناشناس
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
توهم باافشار خفه
ناشناس
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تو غلط کردی اصلا میفهمی حق چیه که با افشار باشه یا دیگری
مینو
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
این زنه که با فضای مجازی خداحافظی کرده بود .... کی حضور و غیاب می کنه این زنه میاد این طوری جواب میده؟
ناشناس
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
ننگ بر تو ای اجنبی پرست تواگر هموطنی داری در آلمان چه غلطی می کنی .
صدف
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
مهناز افشار تودرحدی نیستی که اسم دختره بزرگ مرد تاریخ رو روزبونت بیاری توایرانی نیستی فقط فارسی زبانی وخیانت کار هرکس ایرانی ووطن دوست باشه توکشورش خدمت میکنه برو به بغل کردنات برس لطفا دخالت توکشور نداشته باش
حسین
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
اگه بابای خودت که اصلاقابل مقایسه باسردارنیست کشته می شد همین حرفارومیزدی.اگه امسال سردارسلیمانی نبودند الان تویکی ازاردوگاهای اسرای داعشی داشتی یه حرامزاده رووضع حمل می کردی
حسین
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
اگه بابای خودت که اصلاقابل مقایسه باسردارنیست کشته می شد همین حرفارومیزدی.اگه امسال سردارسلیمانی نبودند الان تویکی ازاردوگاهای اسرای داعشی داشتی یه حرامزاده رووضع حمل می کردی
سعیدرضا
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
خ خ خ لطفا خفه خانم افشار
رضا
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
وطن فروش ریاکار ! تو اگه عاشق ایران و مردمش بودی دخترت رو توی آلمان به دنیا نمیاوردی.
وطن فروش ریاکار ! تو اگه عاشق ایران و مردمش بودی توی شبکه سعودی فعالیت نمیکردی.
الحمدلله خیلی وقته مردم واسه لعنت و نفرین کردن توییت هاتو میخوانند.
ناشناس
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
مهناز افشار تو برو هودرا باش به مردم داغدیده کاریت نباش . .انسان های از جان گذشته ای مثل سپهبد سلیمانی باعث شدن مردم این سرزمین داغهای کمتری ببینن . وشما سر از حبهه ی دشمنان در اوردی وخون خواهی میکنی .حافظای ایران شما ودوستانتون نیستید . یک قطره خونم ازدماغتون نریخته براشون لفطا ساکت شو
ناشناس
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
توهم بعد از مدتی مانند گلشیفته فراهانی باید خود فروشی کنی
حدیثه
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
واقعا باعث تاسف که ی دختر لاشی و هرزه بخواد بگه دختر سردار چیکار کنه!بیا رو تو خودت سنگ ابرویی که ازت تو مملکتت با بیشعوری خودت ریخته شده رو جمع کن نمیخواد انتقاد کنی و البته همدردی!
مطمئن باش تو دیگ توی قلب مردم با اصالت ایران جایی نداری اگر هم داشته اشی به عنوان ی خائن پول پرستِ شهرت پرستِ کمونیست هستی کمونیست م به این علت که اگه خدا رو قبول داشتی قضا و قدرت خدا رو قبول داشتی و به کار هاش هم اعتقاد ! پس خواهشا زر ر کمتر کن تو دیگه ایران جایی نداری بدبخت به خودت بیا خدارو شکر میکنم که کم کم همه ی سلبریتی های دروغ گو دغل باز. داره دستشون رو میشه ! خانم افشاری دیگه گوه خوری نکن توی مملکتی که ی روزی جزوش بودی ولی قبول کن که یگه لان نیسی مگس هم حساب نمیشی پس اون دهن کثیفتو ببند فقط نظاره کن که ایران پیشرفت میکنه روز به روز تا چشم تو و اون همدست های صهیونیستیت در بیاااد انشاالله
محمد مهدی منتظری
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ابتدا از مقام معظم رهبری و سپس از مسئولین ذیربط درخواست می نمایم در صورت امکان ، سکه ای به تصویر سردار سلیمانی ضرب نمایند ، یا اسکناس با تصویر ایشان چاپ نمایند ، یا تمبری با تصویر این بزرگ مرد تاریخ ایران چاپ کنند
نا شناس
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بنظرم سردار سلیمانی نمونه بود در جهان هر کسی نظریاتی داره مثل مهناز افشار ولی ای کاش بعضی برای یه ثانیه خودشون جای خانم زینب سلیمانی می گذاشتند ببنین داغ پدر سخت ترین درد در جهان خوش به سعادت حاج قاسم
ناشناس
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خانم افشار این طوری پیش بری شاهزاده سعودی شاید از شما دعوت کنه که وار حرمسرا ش بری آشغال
ناشناس
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مهناز افشار و همه کسانی که شبیه این خانمند خدا رو نمی پرستند روحشون رو به شیطان فروختند.
هادی مولایی کهنه شهری از سلماس
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
مهناز افشار کی هستی که به دختر بالاترین ژنرال بی ادعای جهان توصیه میکنی ؟! تو جایگاهت را بدان .در شخصیتی نیستی که به دختر یک شهید سخن بگویید.و فکر نکن هشت میلیون فالوور طرفدارانت هستند از اون فالوورها خیلی ها دارند ولی یک دهم درصدش هم طرفدار وطن فروشی تو نیستند سلبریتی خائن یعنی مهنازافشار
محمد
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
مهناز افشار آلزایمر هم داشت و ما
نمی دانستیم!؟
این یعنی چی؟ "مردمی که انتقام گیرنده ندارن."
مثل اینکه یادت رفته زمانی که داعش نزدیک مرزهای ایران شده بود چه کسانی جلوی آنان را گرفتند.
مثل اینکه یادت رفته زمانی که داعشی ها به مجلس حمله تروریستی کردند چه کسانی انتقام مردم را گرفتند.
و مثل اینکه یادت رفته چه کسانی فداکاری کردند و جان دادند تا ما امنیت داشته باشیم و شب ها راحت بخوابیم.
آری پاسداران و ارتشیان غیوری هستند که روز و شب از ما دفاع می کنند و در سیل و زلزله به کمکمان می آیند حال نباید بخاطر یک اشتباه خدمات آنان را نادیده یگیریم.
بگذریم از اینکه عده ای بی سواد مثل مهناز افشار بدنبال انتقام از این نیروها هستند.
ناشناس
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
خانم مهناز افشار عزیز بعنوان یک زن ایرانی پیشنهاد میکنم در همه زمینه ها که در رابطه با مملکت هست لطف کنید خفه شید
ناشناس
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
توزنکه وطن فروش مگه آدمی که درموردسردارودخترش اظهارنظرکنی؟ همون جایی که هستی بمون که لایق این سرزمین پاک نیستی عوضی.
**
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
ببین مهناز جون. ازمن به تونصیحت.. تو کوچیکی.. پس هروقت فهمیدی و یادگرفتی بیا اظهار نظرکن.. باشه کوچولو؟؟ تو چه میدونی داغ یعنی چی؟ چه میدونی عفت وحیا یعنی چی؟ چه میدونی؟؟؟ اگه یه کوچولو بزرگ شدی خودت خوب زندگی کن که لااقل زندگی خوبی برا خودت داشته باشی. مابه تو وحرفات احتیاجی نداریم. نون وآب نمیشه برامون. برو جونم.. بارک الله
پاسخ ها
ایرانی
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
توکاری با زنهای باحیا و باغیرت ایران نداشته باش و بجای کسی هم نفستو خرج نکن. لطفا به کشوربعدی که قراره بری و به شوهر جدید دیگه ات فکرکن. این بیشتربرات ثواب داره. تف و لعنهاشم برات کمتره
ناشناس
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
متاسفانه امثال این خانم احمق فک میکنن مردم مثل اینا سردار رو شناختن آخه احمق تو فکر میکنی انتقام سخت فقط خواسته بچه های سردار بود البته حق دارید یکی مثل شما حتی توله هاشو میره خارج از این خاک بدنیا میاره، شما چجوری می فهمید که سردار عزیز ما ۴۰ سال بود جونشو برا این اب و خاک و این مردم کف دست گرفته بود امثال شما همون بهتر که برا همیشه از این اب خاک برین حیف این اب و خاک که حیونایی مثل شما روش نفس بکشین
ضحی،م
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
افرین مهناز عزیزم..نصیحت خوبی به زینب کردی..زینب باید یاد بگیرد شبیه تو همیشه درکشور کنار مردمش رنجها را تحمل کند.نه اینکه با پول همین مردم به شهرت برسد و در شواف های سعودی جولان دهد
زینب باید ازتویاد بگیرد و زرنگ باشد فرزند خودش را درالمان به دنیا بیاورد،ودست فرزندان همین سرزمین شیر خشک تقلبی دهد
زینب هنوز خیلی چیزها را نمیداند.مثلا نمیداند برای عاشق وطن بودن،نیازی نیست با تمام هستو نیستت به میدان بیایی،همین که درفضای مجازی جملات زیبا پخش کنی کافیست..حب الوطن یجمعنا
اصلا تمام مشکل زینب همین است که ازتویاد نمیگیرد که پدرش را درخانه بنشاند و دست هایش را روی موهای بلندو دخترانه خودش بکشد..پدرش را به میدانی میفرستد که امروز دست قطع شده اش رابرایش بیاورند
اوحتی اعتراض هم بلد نیست..پدرش را تکه تکه کرده اند.میگوید مارایت الا جمیلا.و بجای طلبکار بودن نگران خم ابروی رهبریست که پدرش را فدای این مردم کرده..
اواصلا وطن دوستی را خوب یاد نگرفته..لطفا به او یاد بده مهناز عزیزم
پاسخ ها
ناشناس
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
آفرین ضحی .میخاستم من هم مثل همه بد و بیراه نثارش کنم تا بفهمه چقد حرفش
ناراحتم کرده ولی تو خیلی زیبا حرف دل من رو به مهناز عزیز زدی .
ناشناس
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
این مهناز افشار خود فروش وطن فروش پست،قرقر نکن آشغال
ناشناس
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
این نفوذی خاین چرا لال نمیشه
ناشناس
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
این نفوذی خاین چرا لال نمیشه
ساسان
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
خانم افشار حرفات بی ارزشه....
ناشناس
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
خوب که رفتی مثل سرطانی که از بدن به آدم رفته امثال تو اگ بمونن آبروی هرجی زنه میبرن خوش بگذره که مطمئنم نمیگذرد امیدوارم اونجا دیده بشی...ها ها ها
پاسخ ها
ناشناس
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
دیگه برنگرد
ناشناس
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
تو درحدی نیستی که حتی خواسته باشی اسم زینب سلیمانی رو بیاری .پس دهنت رو ببند .وطن فروش
دوستدار‌وطن
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خانم‌مهناز‌افشار‌اگرامسال‌سلیمانیهانبودتوالان‌برده‌داعشیها‌بودی‌شماها‌هیچوقت‌معنی‌شهادت‌درراه‌خدا‌رانمیفهمید
امیر
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خاک تو سرت بی سواد وطن فروش بی هویت و بی نجابت
ناشناس
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
افشار آدم جاهل به درد عرصه ی هنر نمی خوره
راجع به خودت چه فکر کردی
فقط سکوت کن
پاسخ ها
خودم
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
مردم چرا جو میگیرتون خب داره راست میگه مگه فقط زینب داغ داره ینی دختر کسیکه مدافع حرم بوده وشهید شده آدم نیست فقط ایشون آدمه .؟مثله سردار کم نداریم !شده حرفی از خانواده شهید همت یا سردار تیموری بشنوید!ینی چی این حرفا؟مگه اون ۱۷۶ نفرآدم نبودن ؟مگه خانواده نداشتن ؟انتقام اونا روکی میگیره؟منظورش مردمی هستن که درنهایت سکوت و هیاهوجونشون ازدست میدن مثله سردارهایی که فقط اسمی ازشون مونده توذهنه ما؟اگه ندیدین بریدتحقیق کنید ببینید۸۹۴تا ازبهترین نیروهای ماکه مدافع بودن شهید شدن تو غربت ولی خانوادشون نیومدن ازمردم مایه بزارن وبگن بپاخیزید وانتقام بگیرید،خاک تو سر بی فرهنگتون که تا شماهاباشین کشورایران همچنان بدبخترین وداغونترین اقتصاد رو داره،مگه سردار یک تنه جلو داعش رو گرفتن؟کل سپاه قدس تک تکشون واسه من سردارن ولی اینقدرازخودراضی نیستن وشهیدشدن بدون هیچ حاشیه ای ،من کاری ب افشارندارم امایکم فکرکنین درست نقدکنین
ناشناس
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
درجواب این کاربر(خودم)میگم.. لطف کن حالا که ذهنت اینقدر بازه یادکن ازبچه های کوچیک بیگناه کشته شده توسط همین خانم که شمامیگید راست میگه... من بهش میگم حرمله
مسلمان
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
انشالله در اون دنیا با ترامپ محشور بشی البته ماکه بخیل نیستیم هم باترامپ وهم باسران سعودی
ناشناس
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اگر هزار سال از سردار سلیمانی بگن تو کله پوک تو نمیره افشار....تو ظرفیت درک مقام ایشون رو نداری.....صم بکم فهم لایعقلون
ناشناس
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
جدا از تمامی کارهایی که این خانوم انجام داده اند حرف منطقی و درستی میزنند تمامی ما اشتباهاتی انجام داده ایم مثل شما که برای بزرگ کردن خبرتان اتهام وقیح میزنید هر ادمی میتنواند با تمامی گذشته بد حرف درست بزند
پاسخ ها
سربازگمنام
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
اون غلط مرده باتوکه حرف منطقی زده اون فاحشه وطن فروش وامثال اونو بایدنسلشونومنقرض کرداگه مابه اوناجواب دندان شکنی بدیم دیگه غلط میکنندهمچین کاری کنندیه کم رووطنت غیرت داشته باش بعدحرف بزن
باران
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
یادت رفته پدر دخترت چند تا بچه ی بیگناه را کشت ؟پیر شدی ولی فکر نکنم آلزایمر گرفته باشی.به لیا ،دخترت بگو برای اون بچه ها عزاداری کنه
ناشناس
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
مهناز افشار وطن فروش برو بمیر
آرامش
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
مهنازافشاراگه شعورداشت این دخترالان عزادارپدرشه این حرفایعنی چه
ناشناس
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
مرگ بر هر چی خائنه وطن فروشه
میثم
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ازاون موقع بازی میکرد قیافش فول بود.شلیک
مهدی
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
مهناز دیگه غلط اضافی نکن برو پی قروفرت و پول وتبلیغات مسخرت توکجا دختر سردار کجا آخرین بارت باشه اغده ای اجنبی پرست