صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 15
کد خبر: ۳۳۶۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

مهناز افشار به ایران باز می گردد

طبق شنیده‌ها، مهناز افشار در هدف بازگشت دوباره به ایران است.

به گزارش راهبرد معاصر؛  طبق شنیده‌ها، مهناز افشار در هدف بازگشت دوباره به ایران است و به همین دلیل از زمانی که به آن‌سوی آب رفته درخواست مصاحبه از جانب شبکه‌های سطلنت‌طلب و مجاهدین را رد کرده و حاضر به حضور در این شبکه‌ها نشده است.

 

همچنین گفته میشود تعدادی از چهره‌های سرشناس اپوزوسیونِ تندروی آن‌سوی آب، از مهناز افشار خواسته‌اند که مواضع سیاسی مستقیم و صریحی نسبت به سران سیاسی نظام اتخاذ کند که با پاسخ منفی او مواجه شده‌اند‌.

 

نزدیکان افشار همگی از هدف قطعی بازگشت دوباره‌ی او به ایران می‌گویند و اینکه او در گفت و گوی با آن‌ها تاکید دارد که هیچوقت نخواسته زیر پرچم جایی یا کسی برود و آینده‌ی خود و فرزندش را تنها در ایران متصور است.
.

 

منبع: صراط

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
مهناز افشار غلط کرده بیاد ایران .هم بااین کاراش ایرانیاروپیشدشمنان بی ارزش میکند هم .بی احترامی به خون شهدا مونه میکنه آنوقت میخواد برگرده ایران که چکار کنه .رو چه اساس وپایه ای قصد داره برگرده
آبروی ایران رو برده . اون جاسوس آمریکایی هاست .خودشو فروخته پول گرفته تسلیم غربیهاست اونوقت شما فک میکنید بیاد ایران همون افشار قدیمه. نه اون حالا راه جاسوسی رو یاد گرفته .چون پول پیش گرفته .حالا میخوادبیادبرا ایران دوست بشه؟؟؟؟؟؟
محمدی
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
عجب رویی دارد این لاشخور لائیک.