صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 19
کد خبر: ۳۳۸۵۹

اخرین وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه به دلیل بارش برف

مدارس برخی از استان‌های کشور به دلیل برودت هوا و بارش برف امروز یکشنبه ۲۹ دی ۹۸ تعطیلی اعلام شد. در ادامه اخرین وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه به دلیل بارش برف را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ با بارش سنگین برف در برخی از استان های کشور امروز یکشنبه ۲۹ دی ۹۸ مدارس تعطیل اعلام شد در ادامه با بررسی های راهبرد معاصر  آخرین وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه به دلیل بارش برف را اعلام می کنیم.

 

مدارس ۱۲ شهرستان آذربایجان غربی تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف فردا یکشنبه ۲۹ دی ماه مدارس ابتدایی نواحی یک و دو ارومیه، سردشت مدارس ابتدایی شهری و ابتدایی و دوره اول متوسطه روستایی در نوبت صبح، انزل، نازلو، صومای برادوست، سیلوانا، میاندوآب، مرحمتآباد-خوی، مهاباد، پیرانشهر، اشنویه و نقده تمامی مدارس در نوبت صبح تعطیل، چایپاره:ابتدایی و دوره اول متوسطه در نوبت صبح تعطیل، تکاب:تمامی مدارس روستایی تعطیل و شروع مدارس ابتدایی شهری با یک ساعت تاخیر، سلماس: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی در نوبت صبح تعطیل، بوکان تمامی مدارس در نوبت صبح تعطیل می‌باشد.

 

تعطیل مدارس آذربایجان شرقی امروز  ۲۹ دی ۹۸ 

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا در نواحی پنجگانه تبریز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود. یکشنبه ۲۹دی شیفت صبح کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی تعطیل می‌باشد.

 

کلیه امتحانات مدارس هنگام تعطیلی مدارس نیز لغو گردیده و زمان برگزاری مجدد توسط مدرسه اعلام برگزاری مجدد توسط مدرسه اعلام می‌شود.


بدنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان در مسیر‌های مواصلاتی استان آذربایجان شرقی و احتمال بروز حوادث ناگوار در مسیر‌های منتهی به دانشگاه کلیه امتحانات واحد‌های دانشگاهی آزاد اسلامی استان در شیفت صبح روز یکشنبه ۲۹ دی ماه ۹۸ با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد. بدین ترتیب امتحان ساعت ۸:۳۰ در ساعت ۹:۳۰ و امتحان ساعت ۱۱ در ساعت ١٢ برگزار خواهد شد.

 

تذکر: با توجه به شرایط خاص واحد مراغه امتحانات این واحد با دو ساعت تاخیر شروع خواهد شد.


مدارس شهرستان مراغه و ورزقان در روز یکشنبه ۲۹ دی ۹۸ تعطیل شد

مدارس مراغه فردا یکشنبه در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

همچنین به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن مسیر‌ها تمام مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، استثنایی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مناطق شهری و روستایی ورزقان در شیفت صبح و بعد از ظهر فردا تعطیل شد. همچنین در مناطق ملکان و بستان آباد، بناب و بخش تیکمه داش و بخش خواجه کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهد بود.


در منطقه ورزقان هم کلیه مدارس شهری و روستایی در همه دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.


تمام مقاطع تحصیلی برخی مناطق استان زنجان امروز ۲۹ دی ۹۸ تعطیل است

بنابر اعلام آموزش و پرورش استان زنجان، با توجه به بارش برف و افت دما، تمام مقاطع تحصیلی مناطق یک، دو، انگوران، ایجرود، زنجانرود و ماهنشان فردا (یکشنبه) ۲۹ دی ماه شیفت صبح و عصر تعطیل است.

 

مدارس قزوین امروز ۲۹ دی ۹۸ تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برودت دما و بارش باران و برف و با توجه به استعلام از هواشناسی و راهداری در خصوص وضعیت جوی و راه ها، تصمیم بر تعطیلی تمامی مدارس ابتدایی استان در نوبت صبح امروز گرفته شد.

 

خیرالله رحمانی در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت بعداز ظهر نیز گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و به محض نتیجه گیری در این رابطه از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وضعیت تعطیلی مدارس چهارمحال وبختیاری امروز ۲۹ دی ۹۸ 

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری اعلام کرد، با توجه به بارش برف و برودت هوا، بخشی از مدارس ابتدایی استان روز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه تعطیل است.

 

این اداره کل اعلام کرد، مدارس ابتدایی شهرستان کوهرنگ به غیر از بخش بازفت و همچنین بخش سودجان و مرغملک از منطقه لاران امروز یکشنبه تعطیل اعلام شده است.

 

مدارس متوسطه اول و دوم این مناطق نیز به غیر از بخش بازفت فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

 

براساس گزارش این اداره کل، مابقی مدارس در مناطق آموزشی مختلف نیز فعالیت آموزشی خود را طبق روال عادی آغاز می‌کنند.

 

اداره کل آموزش و پرورش تاکید کرده است، هرگونه تصمیم گیری برای تعطیلی و تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس با هماهنگی فرماندار و رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان انجام می‌شود.

 

وضعیت تعطیلی مدارس ابتدایی برخی از شهرستان های استان البرز امروز ۲۹ دی ۹۸

 مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: به علت بارش برف , برودت هوا مدارس مقطع ابتدایی در برخی از شهرستان های این استان در نوبت صبح تعطیل شده است.

 

سالار قاسمی افزود: براین اساس مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های فردیس ، کرج و طالقان در نوبت صبح تعطیل است.

 

وی ادامه داد: در صورت استمرار بارش برف تعطیلی شیفت بعدازظهر اعلام می شود .

 

وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل امروز ۲۹ دی ماه ۹۸

 

در نمین ، سرعین و ارشق روز یکشنبه ۲۹ دی ماه ۹۸ در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان سرعین تعطیل خواهد بود.


در مشگین‌شهر مدارس پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهد بود و مدارس متوسطه اول و دوم روستا با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.


در لاهرود مدارس پیش دبستانی تعطیل خواهند بود و تمام مقاطع با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.


بدلیل بارش برف و برودت هوا امروز یکشنبه ۹۸/۱۰/۲۹ مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و کلیه مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان کوثر تعطیل می باشد.

 

 مدارس متوسطه دوره اول و دوم شهری با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

 

امروز  یکشنبه ۲۹ دی ماه، بعلت بارش برف و برودت هوا نوبت قبل از ظهر، پیش دبستانی، ابتدایی و استثنائی در خلخال تعطیل می باشد.

 

وضعیت تعطیلی مدارس استان کردستان امروز یکشنبه ۲۹ دی ۹۸

به اطلاع می رساند با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر و با موافقت فرمانداری شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش، کلیه مراکز پیش_دبستانی و مدارس دوره ی ابتدایی سطح شهر و روستاهای شهرستان بانه در نوبت صبح فردا یکشنبه ۲۹ دی ماه۹۸، تعطیل می باشد.


همچنین با توجه به سختی تردد در معابر خارج شهری، کلیه ی مدارس دوره اول و دوم متوسطه روستایی نیز در نوبت صبح فردا تعطیل می باشد.

 

با توجه به بارش برف و تداوم برودت هوا امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه ۹۸ کلیه مدارس سطح شهر و روستا شهرستان دیواندره در نوبت صبح تعطیل است.

 

با توجه به تداوم بارش برف و پیش بینی هواشناسی استان مبنی بر ادامه بارش، سرما و یخبندان، امروز یکشنبه ۲۹ دی تمام مدارس مقطع ابتدایی و مراکز پیش دبستانی شهری سقز و منطقه زیویه در نوبت صبح تعطیل است.


همچنین با توجه به سختی تردد در معابر بین شهری، کلیه مقاطع تحصیلی روستایی سقز و منطقه ی زیویه در نوبت صبح تعطیل است.

 

مدارس برخی از مناطق لرستان امروز یکشنبه تعطیل است

 به دلیل بارش برف و قطع راه ارتباطی، مدارس دهستان گریت، دهستان کشور و روستای بیشه فردا یکشنبه تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس امروز یکشنبه در خراسان رضوی 

با توجه به بارش برف فردا یکشنبه "۲۹ دی ماه ۱۳۹۸" ، کلیه مدارس مقطع ابتدایی شهرستان "جوین" و منطقه " سرولایت" نیز در "نوبت صبح" تعطیل می باشد.

 

ضمنا کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی (در تمام مقاطع) نیز در این شهرستان تعطیل خواهد بود.

 

وضعیت تعطیلی مدارس امروز یکشنبه در قم 

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از تعطیلی کلیه مدارس بخش‌های خلجستان و سلفچگان در روز یکشنبه مورخ ۲۹ دی ماه ۹۸ در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.


رضایی با بیان اینکه بارش برف امکان تردد دانش آموزان و سرویس‌های مدارس را در دو بخش خلجستان و سلفچگان با مشکل مواجه کرده و همچنین سردی و برودت هوا در بخش‌ها پیش‌بینی می‌شود، گفت: اعلام تعطیلی با نظر ستاد مدیریت بحران و موافقت استاندار محترم قم انجام شده است.

 

تمام مدارس تبریز امروز یکشنبه تعطیل است

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا در نواحی پنجگانه تبریز، همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

 

همه امتحانات مدارس هنگام تعطیلی مدارس نیز لغو شده و زمان برگزاری مجدد توسط مدرسه اعلام می‌شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: