آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸ را در ادامه می‌خوانید.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 14
کد خبر: ۳۳۵۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ با بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود و راهبرد معاصر اخبار لحظه‌ای آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸ را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

 

مدارس ابتدایی فریمان و تربت جام در نوبت صبح فردا تعطیل است

قاسم‌علی خدابنده از تعطیلی مدارس ابتدایی فریمان و تربت جام در نوبت صبح چهارشنبه ۲۵ دی ماه خبر داد.

 

خدابنده اظهار کرد: با توجه به برودت شدید هوا مدارس ابتدایی شهرستان‌های فریمان و تربت‌جام در نوبت صبح تعطیل است.

 

وی بیان کرد: همچنین مدارس متوسطه اول شهرستان‌های فریمان و تربت‌جام در نوبت صبح فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز می‌کنند.

 

خدابنده گفت: همه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی (در تمامی مقاطع) در این شهرستان‌ها تعطیل خواهد بود.

 

فعالیت ادارات و مدارس ابتدایی ایلام فردا با تاخیر آغاز می شود

طبق اعلام ستاد بحران ایلام، به علت برودت هوا توام با باد سرد در ساعات آغازین فردا چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۵ و بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی و کلیه ادارات غیر از دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان در شهرستان ایلام با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را شروع می‌کنند.

 

گفتنی است طبق اعلام هواشناسی بعد از بارش برف در استان، یخبندان صبحگاهی تا چند روز آینده در استان ماندگار است.

 

بارش سنگین برف برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

بر این اساس فردا چهارشنبه مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در منطقه هشترود شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

 

در بخش مهربان همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در بخش نظرکهریزی نیز مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

 

همچنین تمام مدارس مقاطع تحصیلی استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری و روستایی هریس در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ شروع خواهد شد.

 

گفتنی است طبق اعلام مدیران آموزش و پرورش استان امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی‌شود و در موعد مقرر برگزار می‌شود.

 

مدارس شهرستان آباده فردا تعطیل است


با توجه به شدت بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر و بنابر درخواست رؤسای ادارات آموزش و پرورش و فرمانداران برخی شهرستانهای استان و با هماهنگی و اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، تمامی مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی در شهرستان آباده و همچنین فقط مدارس پیش دبستانی و دوره ابتدایی شهرستانهای اقلید، بوانات و خرمبید روز چهارشنبه ۲۵ دیماه ۹۸ تعطیل می‌باشند.

 

ضمناً"تمامی مدارس متوسطه اول ودوم این سه شهرستان با یکساعت و نیم تأخیر و رأس ساعت ۹ صبح آغاز به کار خواهند کرد.

 

مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری تعطیل است

فرحناز قائدامینی با اشاره به اینکه مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه تعطیل است، اظهار داشت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی مناطق بروجن گندمان بلداجی فارسان، بن و کوهرنگ به جز منطقه بازفت در روز چهارشنبه در نوبت صبح تعطیل است.

 

وی گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی مناطق شهرکرد، سامان، لاران، بروجن، گندمان، بلداجی، لردگان، فلارد وخانمیرزا با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول مناطق کیار، اردل، میانکوه و مدارس مقطع متوسطه اول در فارسان با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

 

مدارس برخی از مناطق استان زنجان فردا تعطیل است

بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان زنجان، حسب گزارشات واصله در خصوص افت شدید دمای هوا و یخبندان، مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول ناحیه یک، ناحیه دو، زنجانرود و ایجرود و مقطع ابتدایی افشار، بزینه رود، سجاسرود، سلطانیه و خدابنده شیفت صبح روز چهار شنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است.

 

مدارس برخی مناطق در استان کرمان فردا تعطیل است

امید سلاجقه اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و یخ زدگی معابر و جاده‌ها، مدارس بافت، رابر، راین، بردسیر، شهر مس سرچشمه، دهبکری از توابع بم، جوزم، دهج و خبر از توابع شهربابک در تمام دورهای تحصیلی فردا چهارشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است.

 

وی ادامه داد: همچنین مدارس ساردوئیه و جبال بارز جنوبی از توابع جیرفت در دوره ابتدایی و متوسطه دور اول و مدارس شهرستان شهربابک در دوره ابتدایی تعطیل است.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده