صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۴۵
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 26
کد خبر: ۳۴۴۴۸
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

تجاوز گروهی دو معلم زن به دانش آموز نوجوان

یک معلم آمریکایی که در نبود شوهرش، دانش آموز خود را به خانه دعوت و به او تجاوز کرد با تلاش پلیس اوکلاهما دستگیر شد.

به گزارش راهبرد معاصر، رسیدگی به پرونده "جویس چرچ ول" آموزگار ۴۰ ساله پس از آن در دستور کار پلیس شهر تالسای اکلاهما قرار گرفت که دسامبر گذشته یک دانش آموز پسر از دبیرستان "بری هیل" به اداره پلیس رفت و از تجاوز معلمش و دوست او شکایت کرد.


این پسر با نام مستعار" جیمی" به ماموران گفت: رابطه من و معلمم سال گذشته از طریق اسنپ‌چت شکل گرفت و خیلی زود باهم صمیمی شدیم. در مدرسه همه چیز عادی به نظر می‌رسید و من فقط دانش‌آموز او بودم، اما شب‌ها بعد از مدرسه با "جویس" چت می‌کردیم و من هم با او دردل می‌کردم تا اینکه معلمم به مرور زمان عکس‌های برهنه خود را برایم ارسال می‌کرد. من هم از دیدن آن عکس‌ها بدم نمی‌آمد، اما نمی‌دانستم "جویس" چه نقشه‌ای برایم دارد.

 

"جیمی" ادامه داد: یک روز او پس از مدرسه مرا به خانه اش دعوت کرد و گفت شوهرش برای کاری بیرون از شهر رفته من هم به آنجا رفتم، اما "جویس" به همراه یکی دیگر از معلمان دیگر، مرا اغفال و رابطه جنسی گروهی سه نفره با من برقرار کردند.

با اظهارات این دانش آموز نوجوان، آموزگار هوسباز و همکارش دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.

پیشنهاد امروز

 

"جویس" و همکارش در بازجویی مقدماتی منکر اتهامات خود و مدعی شدند که "جیمی" برای کلاس خصوصی یکی از دروس به خانه آن‌ها رفته بود، اما وقتی با مدارک و شواهد دادگاه پسند روبه رو شدند به ناچار لب به بیان حقیقت گشودند و به تجاوز گروهی به دانش آموز خود اعتراف کردند.

 

به گزارش شمانیوز، هم اکنون آموزگار آمریکایی به جرم تجاوز به دانش آموز خود از کار معلق و با قرار وثیقه ۵ هزار دلاری روانه زندان شده است، همدست وی نیز در بازداشت به سر می‌برد.

 

گفتنی است تحقیقات پلیس تالسا درمورد پرونده این آموزگار هوسران در حالی ادامه دارد که احتمالا دانش آموزان دیگری قربانی هوسبازی "جویسی" شده باشند، زیرا به گفته پلیس این زن پیام‌های غیراخلاقی به دانش آموزان دیگر نیز ارسال کرده بود.

 

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
عقاب
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
واقعاباید قدرچنین معلمایی رو بدونن ای کاش معلم منم این دوتا خانم محترم بودن! مطمنم اگه چنین معلمایی توایران باشن دیگه هیچ بیسواد وترک تحصیلی نخواهیم داشت
هالو
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
خدا بده شانس احتمالا پسره غرامت هم میگیره
ناشناس
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
درنوشتن اینگونه اخبار درتیتر بیشتر دقت شود . طوریکه بتوان انرا به کودکان
توضیح داد
محمود
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
باسلام امریکاس دیگه دانش اموزهم اهل برنامه بوده وگرنه یکسال گذشته چرا اطلاع نداده
محمد سعید
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
خوش بحالش .کاش معلم زن به من تجاوز میکرد .استقبال گرمی هم میکردم .
من
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
شرکت‌‌ایران‌خودرو‌وسایپا‌مافیای‌بزرگ‌‌چرادولت‌ماشین‌خارجی‌وارد‌نمی‌کند‌تااین‌رانخواری‌تمام‌بشود‌همش‌توایران‌دزدی‌بعد‌کشوری‌بقیه‌مثال‌میزنید
من
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
خودتان‌ازامریکا‌کثیف‌ تر‌هستی‌ گچ
ناشناس
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
نگاه بعد میگن معلما خوبن
رضا
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
ای جان کلا مشتاق درس شدم به مولابریم اونجا من تا پرفسوری ناسا هم پیش میرم
E
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
به حق چیزای نشنیده! تجاوز زن به مرد؟! همینوکم داشتیم واقعا! اونم به شاگرد خودش
ناشناس
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
بفرما اونوقت توایران بچه هاروتیکه پاره هم کنن مدیرمدرسه وبازرس اموزش پرورش پادرمیونی میکنن که ازمعلم شکایت نشه جالب اینکه مادربچه ای که گوشش پاره شده بودمیگفت حتی معلم یه پیامک عذرخواهی نداده سوروموروگنده داره به خلق الله خدمت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
عجب!!! مطمئنی که مادره راست گفته؟
vatan
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
از کجا اون دانش آموز مقصر نبوده، معلم که دیوانه نشده بی جهت برای خودش دردسر درست کنه و آبرو خودشو ببره، انگار از مدارس پسرانه خبر ندارین که با معلمشون درگیر میشن و بی احترامی میکنن... زمانه برعکس شده اتفاقا، قبلا دانش آموز کتک میخورد الان برعکسه اما رسانه ای نمیشه، کافیه از مدارس پسرانه ی پرس و جو کنید.
محمدرضافیض آبادی
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
به نظرمن حرف چرتیه چون خود دانش آموزهم دلش می خواسته تا رابطه برقرار کنه. احتمال داره به اون چیزی که نظرش بوده نرسیده حالا طرح شکایت کرده. بیچاره معلمش
پاسخ ها
غلام
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
قربان ببخشید معلم هیچ کس را بدون دلیل تنبیه نمی کنه .تازه چندین سال است دانش اموز سالاری است. وبعد هم محصل خودش باید بداند که مدرسه محل درس است نه روی اعصاب معلم راه رفتن . واگر بخاطر داشته باشید . تمام سواد داران روزی دانش اموز بوده اند از معلم تشکر می کنند.اگر معلم نبود بدون شک سوادی هم نبود . کمی در افکار خود تجدید نظر کنید . مشکلات را یکسره از چشم معلم نبیند . منصف باشید در هر حال . رعایت اخلاق چیز خوبی است باهر دین و مذهب و نژاد . آزاد مرد باشید.انشالله موفق باشید.