صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 27
کد خبر: ۳۴۵۵۱

جزئیات حادثه فرود اضطراری و خروج هواپیمای کاسپین تهران ماهشهر از باند + عکس و فیلم

هواپیمای کاسپین تهران ماهشهر از باند فرودگاه ماهشهر خارج و این هواپیمای شرکت هواپیمایی کاسپین با ۱۳۵ مسافر وارد یک خیابان شد. در ادامه جزئیات حادثه فرود اضطراری و خروج هواپیمای تهران ماهشهر از باند را می‌خوانیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حادثه فرود اضطراری و خروج هواپیمای  کاسپین تهران ماهشهر از باند ساعت ۶:۳۵ صبح امروز دوشنبه اتفاق افتاد.

 

فرماندار ماهشهر با تایید خبر خروج هواپیمای کاسپین تهران_ ماهشهر از باند از سلامت تمام مسافران پرواز هواپیمایی مسافربری تهران به ماهشهر خبر داد.

 

محسن بیرانوند گفت: این هواپیما صبح امروز دوشنبه، هفتم بهمن‌ماه از تهران عازم ماهشهر بود که به دلیل نقص فنی نتوانست خود را روی باند، کنترل کند و از روی باند فرودگاه ماهشهر خارج شد.

 

وی افزود: این هواپیمای کاسپین با عبور از فنس های انتهای باند وارد یک خیابان شده و عرض جاده را قطع کرده است و در خیابان ورودی ماهشهر، کنار پارک نسترن متوقف شد.

فرماندار ماهشهر گفت: خدا را شکر این حادثه هیچ مصدومی نداشته است و تمام مسافران در سلامت هستند و مشکلی وجود ندارد.

 

امیری نسب مدیر روابط عمومی فرمانداری ماهشهر خوزستان گفت به کادر پرواز هواپیمای کاسپین تهران ماهشهر آسیبی نرسیداست. و خوشبختانه تمام مسافران در سلامت کامل به سر می‌برند.

 

 

 

وی افزود: در حال حاضر نیز مسئولان مربوطه در حال انجام تمهیداتی برای خروج سوخت هواپیما هستند تا بتوانند هواپیما را هر چه سریع‌تر به باند فرودگاه برگردانند.

 

توضیحات سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره حادثه فرود اضطراری و خروج هواپیمای تهران ماهشهر از باند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمای مسافربری شرکت کاسپین به شماره پرواز ۶۹۳۶ که از تهران در حال فرود در فرودگاه ماهشهر بود حدود ساعت ۶:۳۵ دقیقه صبح امروز به علت باز نشدن چرخ های هواپیما به بلوار فرودگاه برخورد کرد و از باند فرودگاه خارج شد.

 

رضا جعفرزاده افزود: خوشبختانه حال همه مسافران هواپیما خوب است و موضوع و علت حادثه در دست بررسی است.

 

اورژانس: کسی در خروج هواپیمای تهران ماهشهر از باند مصدوم نشد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، با اشاره به حادثه رخ داده برای یک فروند هواپیمای کاسپین در فرودگاه ماهشهر، گفت: این حادثه مصدوم نداشته است.

 

مجتبی خالدی، اظهار داشت: در هواپیمای کاسپین تهران ماهشهر، یک فروند هواپیما در هنگام فرود از باند خارج می شود که خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

 

وی از علت بروز این حادثه اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: تاکنونی گزارشی از مصدوم شدن مسافران این پرواز نداشته ایم.

 

 
 

حادثه هواپیمای کاسپین تهران ماهشهر ۲ مصدوم برجای گذاشت
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت:دو فرد مصدوم که از ناحیه پا دچار مصدومیت سطحی شده بودند توسط عوامل امدادی این جمعیت به مرکز درمانی انتقال یافتند.

 

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان پیش از ظهر امروز اظهار کرد: تیم‌های عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در حادثه هواپیمایی در فرودگاه ماهشهر حضور پیدا کردند و امدادرسالنی کردند.

 

وی افزود: دو فرد مصدوم که از ناحیه پا دچار مصدومیت سطحی شده بودند توسط عوامل امدادی این جمعیت به مرکز درمانی انتقال یافتند.

 

خدادادی گفت: ۲ تیم عملیاتی با تجهیزات لازم در فرودگاه ماهشهر به منظور پوشش امدادی استقرار پیدا کردند.

 

هواپیما کاسپین مسیر تهران به ماهشهر صبح امروز پس از فرود از باند فرودگاه خارج شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: