صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 26
کد خبر: ۳۴۷۹

کشف جسد بی جان کودک در چاه 72 متری

پس از ۱۳ روز، بالاخره ماموران امداد و نجات اسپانیا موفق شدند با انجام عملیات حفاری پیچیده به کودک دو ساله‌ای که در چاه ۷۲ متری افتاده بود، دست یابند.

به گزارش راهبرد معاصر ؛ به نقل از رویترز، مقامات اسپانیا اعلام کردند ماموران امداد و نجات این کشور امروز (شنبه) توانستند به جسم بی‌جان کودک دو ساله‌ای که در یک چاه عمیق و باریک افتاده بود دست یابند.

«جولن روسلو» کودک دو ساله که در تاریخ ۱۳ ژانویه به همراه خانواده برای پیک‌نیک به منطقه‌ای در حومه شمال شرقی «مالاگا» رفته بود در یک چاه ۷۲ متری سقوط کرد.

ماموران تنها با یافتن چند تار مو در اطراف چاه که دی‌ان‌ای آن با دی‌ان‌ای جولن یکی بود حدس می‌زدند او در این چاه سقوط کرده باشد. درست از عمق ۲۵ سانتی‌متری به بعد، قطر این چاه به اندازه‌ای تنگ می‌شد که یک فرد بزرگسال نمی‌توانست از آن عبور کند؛ بنابراین ماموران سعی کردند با حفر تونلی عمودی به موازات چاه مورد نظر به این کودک دسترسی پیدا کنند.

متخصصان در این خصوص گفتند کار حفاری بسیار پیچیده بود. پس از رسیدن به عمق مورد نظر یک تونل افقی به سمت نقطه‌ای که تخمین زده می‌شد کودک در آنجا باشد، حفر شد.

یک مقام دولتی در مالاگا گفت: در ساعت ۱:۲۵ بامداد به وقت محلی ماموران به نقطه مورد نظر از چاه رسیدند و به جستجوی جولن پرداختند که در نهایت بدن بی‌جان او را در آنجا یافتند.

متخصصان حدس می‌زنند این کودک بلافاصله پس از سقوط جان خود را از دست داده باشد. چون چاه با خاک انباشته شده بود گمان می‌رفت که چاه بر سر کودک خراب شده باشد.

نظر شما