صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 27
کد خبر: ۳۵۴۷

آیا استخدام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به صورت پیمانی قانونی است؟

نماینده مردم اسد آباد گفت: استخدام پیمانی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خلاف قانون بوده و این افراد باید به صورت رسمی آزمایشی جذب شوند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی گفت: در قانون به صراحت آمده است که استخدام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به صورت رسمی آزمایشی صورت گیرد، اما طبق اظهارات معاون امور اداری و استخدامی رئیس جمهور، این افراد به صورت پیمانی استخدام می‌شوند که این رویکرد بر خلاف قانون بوده و ما انتظار نداریم که تخلفی در این سطح صورت گرفته و شرایط برای تضعیف دانشگاه فرهنگیان فراهم شود.

وی افزود: در شرایط کنونی کنترل بازار مصرف، تنظیم بازار و اقلام غذایی و کالاهای اساسی یکی از ضروریاتی است که دولت باید مورد توجه قرار دهد و در این رابطه باید دست واسطه بسته شده و سوء استفاده به حداقل ممکن برسد.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس تصریح کرد: در شرایط کنونی امکانات، اقلام و نیازهای اساسی مردم به وفور در کشور یافت می شود ولی در توزیع این اقلام هیچ نظارتی صورت نمی گیرد و مردم در این عرصه دچار مشکلات بسیاری هستند.

وی اظهار داشت: اگر امور و مسائل به درستی مدیریت شود، قطعا تولید رونق می گیرد، البته به شرط آنکه دولت از تولیدکنندگان حمایت کرده و در بحث صادرات و واردات نظارت دقیقی صورت گیرد تا ارز تخصیص یافته به انحراف نرود.

منبع: فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: