صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 27
کد خبر: ۳۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حل مشکل استخدام پیمانی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

به گفته وزیر آموزش و پروش، مشکل استخدام پیمانی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان حل شده و به زودی جکم رسمی آزمایشی برای آنها ثبت می شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ به دلیل پاره ای مشکلاتی که بین سازمان امور استخدام کشوری و وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده بود، وزیر آموزش و پرورش تصمیم گرفت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان فعلا به صورت پیمانی جذب شوند تا امسال حق و حقوق آنها پرداخت شود. به دنبال این خبر، دانشجو معلمان به نشانه اعتراض جلوی دیوان عدالت اداری تجمع کردند. در گذشته دانشجو معلمان به صورت رسمی آزمایشی جذب می شدند و خواسته دانشجویان فعلی ادامه همان روند است.

به دنبال اعتراض دانشجو معلمان و پیگیری های وزیر آموزش و پرورش، بالاخره این مشکل تا حدی حل شد و بطحایی وعده داد استخدام پیمانی دانشجو معلمان منتفی شده و استخدام آنها مانند گذشته به صورت رسمی پیمانی خواهد بود.

 

به گفته وزیر آموزش و پرورش، اختلاف برداشتی بین بخش‌های حقوقی وجود دارد که در حال حل شدن است و مشکل استخدام "پیمانی" دانشجومعلمان ورودی 97 نیز حل خواهد شد و امیدوارم ظرف چند روز آینده با اصلاح احکام، حکم استخدام آنها به‌صورت رسمی آزمایشی صادر شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
الان دارند بحث حقوقی و تعهدخدمتی دانشجو معلمان را در ادارات آموزش و پرورش (تعهد محضری و مراحل اداری دیگر)از دانشجویان قطعی می کنند در حالی که حکم آنها پیمانی در سال جاری دارد می خورد.