صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۳۸
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 12
کد خبر: ۳۵۸۵۴

اعلام شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان+ جدول

شرایط اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۹ اعلام شد و بر این اساس تعرفه هر کلاس برای یک تا ۵ نفر از ۴۰ هزار تا ۲۶ هزار تومان متغیر است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شرایط اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۹ اعلام شد و بر این اساس تعرفه هر کلاس برای یک تا ۵ نفر از ۴۰ هزار تا ۲۶ هزار تومان متغیر است.

 

 معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع شیوه‌نامه و دستورالعمل طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

 

بر اساس این شیوه‌نامه، ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها باید علاوه بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود با تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی اسکان در سطح استان و نواحی برای برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هماهنگی، کنترل و نظارت اقدام کنند.

 

 

از جمله اقدامات ذکر شده در این شیوه‌نامه بدین شرح است:

رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس طرح اسکان، توجه به بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش، اطلاع‌رسانی لازم با نصب بنر‌های اسکان در ورودی شهر‌ها و محل‌های مناسب با رویکرد هدایت مسافرین.

 

برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های اسکان به جهت آشنایی بافرهنگ و سنن محلی، معرفی جاذبه‌های توریستی وگردشگری استان مربوطه، تهیه و تحویل فرم نظرسنجی از مهمانان نوروزی در حین پذیرش در پایگاه‌ها و مدارس اسکان، استفاده از سیستم نوبت‌دهی در پایگاه‌ها به‌منظور ایجاد زمینه فرصت عادلانه برای میهمانان فرهنگی و نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در تمام پایگاه‌ها با رویکرد شفاف‌سازی امور مالی و واریز درآمد‌ها به‌حساب اختصاصی دولت، پرداخت حق‌الزحمه عوامل اجرایی برابر شیوه‌نامه اسکان همانند سال گذشته.

 

آغاز رزرو اینترنتی از ۹ اسفند

آماده سازی سایت اسکان به منظور رزرو در بازه زمانی ۹ اسفند لغایت ۲۳ اسفند ۹۸ انجام می‌شود و زمان لغو و رزرو اینترنتی تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ رزرو و اسکان میسر است.

 

درآمد‌های حاصل با رعایت قوانین و مقررات مربوط تابع مفاد توافقنامه مبادله با سازمان برنامه و بودجه استان است، لذا ارقام و نسبت‌های اعلام شده در شیوه‌نامه ابلاغی جنبه پیشنهادی دارد.

 

همچنین مدارس گروه «ویژه» به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است. (حمام و آشپزخانه مشترک) «مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان، اردوگاه‌ها و مدارس».

 

تعرفه اسکان طبق جدول ذیل است؛ البته تعرفه اسکان اردو‌های راهیان نور، کارکنان دولت (لشگری و کشوری و مشاغل آزاد) نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

 

منبع: تسنیم

نظر شما