صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 16
کد خبر: ۳۶۱۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای دوپینگ استقلال در دربی با پودر جک تری دی

ماجرای دوپینگ استقلال توسط ستاره این تیم در دربی سال ۹۰ با پودر جک تری دی که یک ماده ممنوعه اعلام شده بود باز هم موضوع داغ رسانه‌ها شد. در ادامه ماجرای دوپینگ استقلال در دربی با پودر جک تری دی را با هم می‌خوانیم.

به گزارش راهبرد معاصر، در دربی سال ۹۰ استقلال با مربیگری پرویز مظلومی شکست سنگینی را  به سرخپوشان پایتخت تحمیل کرد و حالا پس از ۸ سال کاپیتان سابق استقلالی ها؛ مهدی امیرآبادی در مورد دوپینگ استقلال در دربی با پودر جک تری دی افشاگری کرد.

 

توضیحات امیرآبادی درباره ماجرای دوپینگ استقلال در دربی با پودر جک تری دی 

امیرآبادی حالا بعد از گذشت ۸ سال اعتراف کرده که در دربی معروف سال ۹۰ که استقلال در وقت اضافه با سه گل پرسپولیس را شکست داد و سنگین‌ترین شکست سرخ‌ها در ۳۰ سال اخیر رقم زد. تمام بازیکنان استقلال  از پودر جک تری دی استفاده کرده بودند.


مهدی امیرآبادی یکی از بازیکنانی که در آن باز‌ی اتفاقا نقش ویژه‌ای داشت و پاس گل اول استقلال به مجتبی جباری را ارسال کرد.

 

او حالا بعد از گذشت ۸ سال اعتراف کرده که در آن بازی معروف تمام بازیکنان استقلال جک تری دی استفاده کرده اند و البته این پودر را فرهاد مجیدی به بازیکنان داده است. امیرآبادی به خبرآنلاین گفته «آقا فرهاد یک پودر‌هایی از دوبی آورده بود به ما گفت این را بخورید خوب است، ولی نمی‌دانست که یک ماده‌ای در آن است که به تازگی ممنوع شده و ما هم نمی‌دانستیم و خوردیم. بعد گفتند چرا جک تری‌دی خورده‌اید در حالی که به خدا من هیچوقت نه اهل خوردن پودر و مکمل بودم، نه موادی مصرف کرده ام.» 

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
آقای امیر آبادی
روز روزش که مثلا در اوج به سر میبردی توی استقلال بعنوان ذخیره به زور نامت رد میشد که فقط رو نیمکت بنشینی و شاید دیده بشی
حالا که هیچ منبع درآمد مفتی نداری این مجری های قصد و منظور دار کلاه قرمزی ( که معلوم نیست به چه جهت بعد از این همه مدت این موضوع مسخره رو دقیقا قبل از بازی سرورشون با الاهلی ، عنوان میکنند ، بجز اینکه شاید بخواهند به این بهانه دیده بشوند و از گم نامی به شناخته شدن اونم به چه قیمتی ؟!!! برسند ) چقدر بهت پیشنهاد دادند تا حاضر بشی چکش به تاج خودت بزنی ؟