صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 21
کد خبر: ۳۶۵۱۴

جبهه انقلاب قوی مقدمه ایجاد مجلس و دولت قوی

حال که گروههای متعدد در جبهه انقلابی به وحدت رسیده اند، جبهه انقلابی نیز این مسیر نویدبخش موفقیت را که وعده الهی در یدالله مع الجماعه را در بردارد پایبند بوده و از هرگونه ندای تفرقه افکنانه جلوگیری به عمل آید.

 

به گزارش راهبرد معاصر؛  از آنجا که بحمدالله جبهه انقلاب اسلامی با انتشار لیست واحد با عنوان ایران سربلند در قالب شوک انتخاباتی مثبت به اتحاد و یکپارچگی رسیده اند، مقدمه ایجاد انسجام در جامعه برای موفقیت در ایجاد مجلس قوی و انقلابی گردید. لذا از ملت انقلابی و عموم مردم ایران دعوت میگردد در یک جهاد عمومی، در این رفراندوم تعیین کننده، در تداوم مکتب شهید سلیمانی و در اولین انتخابات در گام دوم انقلاب، به جبهه انقلابی اعتماد نموده تا با وکالت از شما، ضمن تسویه راس امور از فتنه گران، مفسدین، وادادگان، نولیبرالهای غرب گرا و بعضا خائنین به ملت، زمینه را برای حضور افراد مومن، کارآمد، دارای روحیه جهادی، شجاع و طرفدار عدالت، در قوه مقننه و انشالله سال آینده در قوه مجریه در تراز انقلاب و با دغدغه خدمتگزاری و حل مشکلات مردم، فراهم نمائیم. 

با عنایت به تلاش عده ای از افراد در جبهه انقلاب که بعضا از روی دلسوزی تلاش میکنند با عنوان ترمیم لیست جبهه انقلاب، هنوز طرحهایی را ارائه نمایند که بعضا تعدادی از لیست واحد اعلام شده را با افراد دیگری که به زعم آنان از شاخصه های برتری برخوردار هستند، جایگزین نمایند، تقاضا میکنیم که با توجه به منطق محاسباتی و نیز تجربیات ناموفق قبلی در عدم اجماع، از این طرح تنها گفتمان مغایر با جبهه انقلاب، بهره برده و نه تنها کاندیدای مورد نظر شما قطعا رای نخواهد آورد، بلکه باز هم به تعداد اختلاف، کاندیدای غیر انقلابی وارد حاکمیت خواهند شد. لذا حال که گروههای متعدد در جبهه انقلابی به وحدت رسیده اند، جبهه انقلابی نیز این مسیر نویدبخش موفقیت را که وعده الهی در یدالله مع الجماعه را در بردارد پایبند بوده و از هرگونه ندای تفرقه افکنانه جلوگیری به عمل آید.

 

 ملت بیدار ایران اسلامی مستحضرند که عده ای واداده که از اتحاد جبهه انقلابی، دچار هراس و ناامیدی شده اند با طرح مداوم سقوط هواپیمای اوکراینی، لایحه رفراندم به مجلس، حمله به شورای نگهبان و تشریفاتی معرفی کردن انتخابات، مظلوم نمایی در نداشتن کاندیدا، شایعه استعفای رییس جمهور و اینک در آخرین تلاش مذبوحانه خود برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، در تداوم اعتماد و اتکا به عوامل خارجی و دشمنان انقلاب، این بار به ویروس کرونا و شاید سازنده آن متوسل شده اند و با بزرگنمایی شایعات و اخبار، امیدوارند که باز هم با آدرس غلط دادن به مردم و ایجاد التهاب در جامعه، منافع شوم گروهی خود را تامین نمایند. لذا ضمن موظف بودن همگان و دستگاههای مسئول در انجام هر گونه اقدامات بایسته، از هرگونه شایعات و بزرگنمایی در این زمینه خودداری شود.

 

همچنین در تداوم قوی نمودن قوه مقننه، در انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان نیز از افراد معرفی شده از سوی جامعه مدرسین حوزه های علمیه حمایت نموده و به آنان رای خواهیم داد.

  

 امیدوار هستیم به برکت وحدت، انسجام و حضور حداکثری مردم در لبیک به نائب امام زمان(عج) خداوند یوم الله دیگری را برای ملت ما رقم زند و امکان تحول آفرینی در قوای کشور در تراز انقلاب اسلامی فراهم گردد. انشالله

 

جمعی از اساتید و صاحب نظران ایران اسلامی در هیات اندیشه ورز هویت اجتماعی انقلاب اسلامی. ۲ اسفند ۱۳۹۸

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: