صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 22
کد خبر: ۳۶۶۴۳

هادی العامری: شهید سلیمانی در همه مناطق جهان تاثیرگذار بود

رئیس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق با تمجید از فداکاری و مجاهدت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، این فرمانده والامقام را فردی تاثیرگذار در تمام جهان توصیف کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح و سازمان بدر عراق با تمجید از فداکاری و مجاهدت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: ما به وجود او افتخار می‌کنیم, او مرد شجاع و متواضعی بود که توانست نه فقط در عراق بلکه در افغانستان, لبنان, سوریه, یمن, فلسطین و در همه مناطق جهان که اسلام نیاز به یاری داشت, تاثیرگذار باشد.

 

وی درباره نایب رئیس شهید حشد شعبی هم گفت : ابو مهدی المهندس نیز سهم فراوانی در اصلاحات سیاسی و موفقیت همه دولتها در عراق داشت.

 

 شرکت کنندگان در مراسمی در بغداد پایتخت عراق, با نام روز شهید عراقی به مناسب سالگرد شهادت آیت الله سید محمد باقر حکیم و نیز چهلم فرماندهان شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهان آنها, یاد این شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

 

حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون حشد شعبی عراق و همرزمان آنها در حمله ناجوانمردانه سیزدهم دی‌ماه تروریست‌های آمریکایی به کاروان حشد در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: