صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 01
کد خبر: ۳۷۲۲۸

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران اعلام کرد: تاکنون ۹۷۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند

به گزارش راهبرد معاصر؛ کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار‌های ابتلا به کرونا در ایران بیان کرد: ۳۸۵ مورد جدید از ظهر دیروز تا امروز به طور قطعی به ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۳۰ نفر در قم، ۱۷۰ مورد در تهران، ۲۸ مورد گیلان، ۴۴ مورد مرکزی، ۱۳ مورد اصفهان، ۸ نفر استان فارس، ۱۷ مورد خراسان رضوی، دو مورد کرمانشاه، هشت نفر لرستان، سه مورد سمنان، ۱۱ مورد مازندران، ۳ نفر در همدان، دو نفر در خراسان جنوبی، ۳۱ مورد البرز، دو مورد هرمزگان، ۹ مورد خوزستان، یک مورد سیستان و بلوچستان، یک نفر ایلام، دو نفر استان کرمان (اولین موارد تشخیصی) به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۱ نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

 

وی ادامه داد: تاکنون ۱۷۵ مورد بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان نیز در کشور داریم که عدد قابل توجهی است.

 

جهانپور گفت: بیشترین موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در روز‌های اخیر در استان تهران مشاهده شده است. بعد از استان تهران، شرایط شیوع سریع بیماری در استان مرکزی دیده می‌شود. استان مازندران و نوار شمالی کشور نیز موارد شیوع بالایی دارد و از مردم می‌خواهیم از سفر غیر ضروری به استان‌های شمالی کشور خودداری کنند.

نظر شما